merhaba arkadaşlar size bir soru sorucam.. yanıtlarsanız çok memnun olurum...yakında askere gidicem okb için paxil diye ilaç kullnıyorum yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum...askere gittiğimde bu ilacı kullanmam için napmam lazım burdaki psikiyatriden ilaç raporu almak istiyorum acaba askerde bi sorun çıkarmı neler yapmam lazım ....
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
askerde ilaç kullanımı
Collapse
X

Yorum