benim bir takım takıntılı hareketlerim ve bunları yapmazsam bir şeylerin ters gideceğini düşünüp hep yapardım bazen uzak durmaya çalışırdım falan. bugün banyodan çıkamadım bi türlü o hareketleri yaparken bi ara bi hoca banyoda cinlerin varlığıyla ilgili bir şeyler söylemişti şimdi düşündüm banyoda acaba o yüzden mi takıntılarım artıyo falan diye, düşüncelerime hükmetme, bi rahatsız etme mi var diye ve böyle bi inancım olmamasına rağmen cinlerle ilgili düşünmeye başladım korkutucu bi şekilde ki buna gerçekten tam anlamıyla inanmaktan korkuyorum acaba okb şizofreniye mi dönüşür diye.
ayrıca böyle metafizk şeylerle pek alakam olmaz ama ne kadar inanmasam da bir falcı gerceği var düşünmeye iten.
neyse yorumlarınızı bekliyorum.
ayrıca böyle metafizk şeylerle pek alakam olmaz ama ne kadar inanmasam da bir falcı gerceği var düşünmeye iten.
neyse yorumlarınızı bekliyorum.

))))
Yorum