arkadaşlar sizden bişey rica edicem bu okb maalesef sindirim sistemini çok etkiliyo gerek mideyi gerek bağırsakları falan şişkinlikti gaz dı vs. şeylere sebep oluyo . bu sıkıntıları yaşayan var mı aramızda ??? eğer olanlar varsa naeler yapıyolar bi yazsalar çok sevinirim ....
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
okb ve mide rahatsızlıkları !!!!!!
Collapse
X
-
maalesef
böyle takıntılı kişiliklerde çok sık bi durum bu endişelenme.. spastik kolon dedikleri şey oluyo bunun adıda.. gaz şişkinlik wc alışkanlıklarındaki değişimler.. bilirsin mide ve bağırsak düzeneği çok duygusal bi bağdır der dr lar.. duygu durumlarımızdan en çok etkilenen en değerli organlarımız.. çok sıkıntılı bişey biliyorum ama basit gaz giderici sindirim düzenleyici ilaçlarla kontrol altına alabilirsin..ama fazla stres yaptığında bu rahatsızlığa zemin hazırladığınıda benden iyi biliyosundur sanırım.. çok geçmiş olsun ;-)

Yorum