Duyuru

Collapse
No announcement yet.

okb ve mide rahatsızlıkları !!!!!!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • okb ve mide rahatsızlıkları !!!!!!

    arkadaşlar sizden bişey rica edicem bu okb maalesef sindirim sistemini çok etkiliyo gerek mideyi gerek bağırsakları falan şişkinlikti gaz dı vs. şeylere sebep oluyo . bu sıkıntıları yaşayan var mı aramızda ??? eğer olanlar varsa naeler yapıyolar bi yazsalar çok sevinirim ....

  • #2
    maalesef böyle takıntılı kişiliklerde çok sık bi durum bu endişelenme.. spastik kolon dedikleri şey oluyo bunun adıda.. gaz şişkinlik wc alışkanlıklarındaki değişimler.. bilirsin mide ve bağırsak düzeneği çok duygusal bi bağdır der dr lar.. duygu durumlarımızdan en çok etkilenen en değerli organlarımız.. çok sıkıntılı bişey biliyorum ama basit gaz giderici sindirim düzenleyici ilaçlarla kontrol altına alabilirsin..ama fazla stres yaptığında bu rahatsızlığa zemin hazırladığınıda benden iyi biliyosundur sanırım.. çok geçmiş olsun ;-)

    Yorum


    • #3
      çok teşşekkür edrim yazdığın için bu arada bi doktora da sormuştum oda basit egzersizler ve yeme alışkanlığını düzelterek bunla başedebileceğimi söledi

      Yorum

      İşleniyor...
      X