bir sürü takıntım var daha önce bi başlık altında yazmıştım son zamanlarda saçma bişey oluyo örnekle anlatayım.dün eski bi tanıdığımla karşılaştım iş bulup bulmadığımı sordu bende hala bulamadım dedim sonra büroma uğra dedi yarın konuşalım neyse ben eve geldim ve düşündüm ya o an gerçek değilse ben hayal kurduysam ya o adamı hiç karşılamadıysam ben şizofrensem diye çok saçma biliyorum ama öyle hissettim neyse bugün gittim konuştuk gerçekmiş
ama neden öyle hissettim anlam veremiyorum çok korkuyorum
ama neden öyle hissettim anlam veremiyorum çok korkuyorum

Yorum