neden derseniz ben 40 yıl sonra iyiyim ALLAHA çok şükür.Daha sonra bunu açarak ayrıntılara gireceğim.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
tek çare ilaç
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: dejavu22 View Postneden derseniz ben 40 yıl sonra iyiyim ALLAHA çok şükür.Daha sonra bunu açarak ayrıntılara gireceğim.bende düşünce takıntısı vardıOrjinal yazı sahibi: maviyesil View PostGözün aydın , kişiye göre değişen bir mesele bence. Ben de ilaç kullanıyorum ve faydasını görüyorum. Psikoz türü vakalarda ilaç şart zaten.
Yorum
-
takıntının ilaçları
takıntılardan kurtulabilmek için ilaç şart. Bunların en başında geleni Seroxattır. Yan etikisi azdır. libidoyu etkiler. fernatil de etkilidir yan etkisi fazladır. bunlar kullanın düzelirsiniz. ama 6 ay en az...
Beyin kimyanızın düzelmesi hemen mümkün olmuyor...
Yorum


Yorum