Duyuru

Collapse
No announcement yet.

tek çare ilaç

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • tek çare ilaç

    neden derseniz ben 40 yıl sonra iyiyim ALLAHA çok şükür.Daha sonra bunu açarak ayrıntılara gireceğim.

  • #2
    Gözün aydın , kişiye göre değişen bir mesele bence. Ben de ilaç kullanıyorum ve faydasını görüyorum. Psikoz türü vakalarda ilaç şart zaten.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: dejavu22 View Post
      neden derseniz ben 40 yıl sonra iyiyim ALLAHA çok şükür.Daha sonra bunu açarak ayrıntılara gireceğim.
      Orjinal yazı sahibi: maviyesil View Post
      Gözün aydın , kişiye göre değişen bir mesele bence. Ben de ilaç kullanıyorum ve faydasını görüyorum. Psikoz türü vakalarda ilaç şart zaten.
      bende düşünce takıntısı vardı

      Yorum


      • #4
        Bende de değişik takıntı türleri var ama hayli azaldı, ilaç çok yardımcı oluyor ama kesin bir netice için insanın bir yeniden yapılanmadan geçmesi gerekiyor yani terapi almalı. O da olmazsa yardımcı olabiliecek kitaplar var.

        Yorum


        • #5
          ben takıntım ile üzerine gitme tekniği ile mücadele etmeye çalısıyorum , ama baya bi stress falan oluyo panik atak gibi bunu engellemek için bi rahatlatıcı bi hap var mI??? anında etlili

          Yorum


          • #6
            üzerine gittikçe artan takıntılarda olabilir.kişiden kişiye değişir tabi.ben okb değilim ama takıntılarımdan "takmayarak" daha doğrusu takmamaya uğraşarak veya umursamayarak uzaklaşmaya çalışıyorum.iyi oluyor

            Yorum


            • #7
              takıntının ilaçları

              takıntılardan kurtulabilmek için ilaç şart. Bunların en başında geleni Seroxattır. Yan etikisi azdır. libidoyu etkiler. fernatil de etkilidir yan etkisi fazladır. bunlar kullanın düzelirsiniz. ama 6 ay en az...
              Beyin kimyanızın düzelmesi hemen mümkün olmuyor...

              Yorum

              İşleniyor...
              X