slm arkadaşlar 1 hafta öncesine kadr evli ve evimdeydim şuanda ailemin yanına döndüm.Bizim eşimle görüştüğümüz bi arkadaşımız vardı geçen hafta pazartesi kendisi evlendi ve eşim şuanda onun karısıyla kaçmış ve faceye fotolarını koymuşlar elimize çok güzel delil verdi aslında ama ben dayanamıyorum aklım hep onlarda bana bunu nasıl yaptılar die düşünüorumm napıcam bilmiorum
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
ben napmalıyımmmmmmm
Collapse
X
-
Merhabalar, öncelikle başınıza gelen talihsiz şeyler için çok üzüldüm. Eşinizin nasıl bir insanmış ya,arkadaşının eşiyle kaçmış..yanlış anlamadım değilmi..Bunlar kolay şeyler değil şuanki ruh haliniz çok kötüdür tahmin edebiliyorum, bırakın o pislikleri pisliklerinde boğulsunlar, midesiz, ar damarı çatlamış insanlar. Aklı sadece belli şeylere çalışan. Biran önce tüm bağlarınızı kopartın, yeni sayfalar açın, o mikroplardan arınmış olarak..Evli ve mutlu,çocuklu....sigpic
-
aklım almıyor cidden 1 hafta önce evlenmiş bayan sizin eşinizle kaçtı yani resmi nikahlarınızda var vay be 1 haftalık karısı kaçan adam ne yapıyor şimdi bu adam katil olsa tebrik ederim onu sana nasıl bir yol göstersem bilemiyorumki yapılan adilik çok büyük boşanıp unut diyecem çok saçma olacak aklı selim düşünemiyorum
Yorum
-
adamla konuştum gayetiyi sadece sürüm sürüm süründüreceğini sölüyor ama aslında iideğil erkeklik gruru var bende öle berbatım napıcam needicem bilmioprum düşünmeden bigünüm geçmior bu insanlar nie bukadar kötü bizim neyimiz eksik ben o kızdan daha bilgili vegörgülü olduğuma adım gibi eminim ama yapcak bişey yok insanlar çift karakterlide yaratılmıştır onlarda bize rastladı
Yorum
-
canım bence sen kurtulmuşsun bu adam er geç bu adiliği yapardı çocuğun filan varken yapsa daha kötü olurdu kaçmasa da mutlaka aldatırdı sana layık olamamış ben karısı kaçan adama üzülüyorum onun psikolojisi çok kötüdür eğer birşey yapmazsa müthiş sabırlı mantıklı biriymiş senden üzülmemeye çalış diyecem onlar mutlu olamazlar birbirlerini aldatırlar seni çok arayacak o
sende beni kaçır valla
Yorum
-
inanın çok üzüldüm sizin adınıza size böyle kötülük yapmış birini bence düşünmemeye çalışın o kaybetti siziiOrjinal yazı sahibi: kurdela View Postslm arkadaşlar 1 hafta öncesine kadr evli ve evimdeydim şuanda ailemin yanına döndüm.Bizim eşimle görüştüğümüz bi arkadaşımız vardı geçen hafta pazartesi kendisi evlendi ve eşim şuanda onun karısıyla kaçmış ve faceye fotolarını koymuşlar elimize çok güzel delil verdi aslında ama ben dayanamıyorum aklım hep onlarda bana bunu nasıl yaptılar die düşünüorumm napıcam bilmiorum
Yorum

Yorum