Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ben napmalıyımmmmmmm

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ben napmalıyımmmmmmm

    slm arkadaşlar 1 hafta öncesine kadr evli ve evimdeydim şuanda ailemin yanına döndüm.Bizim eşimle görüştüğümüz bi arkadaşımız vardı geçen hafta pazartesi kendisi evlendi ve eşim şuanda onun karısıyla kaçmış ve faceye fotolarını koymuşlar elimize çok güzel delil verdi aslında ama ben dayanamıyorum aklım hep onlarda bana bunu nasıl yaptılar die düşünüorumm napıcam bilmiorum

  • #2
    Merhabalar, öncelikle başınıza gelen talihsiz şeyler için çok üzüldüm. Eşinizin nasıl bir insanmış ya,arkadaşının eşiyle kaçmış..yanlış anlamadım değilmi..Bunlar kolay şeyler değil şuanki ruh haliniz çok kötüdür tahmin edebiliyorum, bırakın o pislikleri pisliklerinde boğulsunlar, midesiz, ar damarı çatlamış insanlar. Aklı sadece belli şeylere çalışan. Biran önce tüm bağlarınızı kopartın, yeni sayfalar açın, o mikroplardan arınmış olarak..
    Evli ve mutlu,çocuklu....sigpic

    Yorum


    • #3
      canım acıyor sizin sölediklerinizi ben hep düşünüorum ama napıcamı bilmiorum

      Yorum


      • #4
        aklım almıyor cidden 1 hafta önce evlenmiş bayan sizin eşinizle kaçtı yani resmi nikahlarınızda var vay be 1 haftalık karısı kaçan adam ne yapıyor şimdi bu adam katil olsa tebrik ederim onu sana nasıl bir yol göstersem bilemiyorumki yapılan adilik çok büyük boşanıp unut diyecem çok saçma olacak aklı selim düşünemiyorum

        Yorum


        • #5
          adamla konuştum gayetiyi sadece sürüm sürüm süründüreceğini sölüyor ama aslında iideğil erkeklik gruru var bende öle berbatım napıcam needicem bilmioprum düşünmeden bigünüm geçmior bu insanlar nie bukadar kötü bizim neyimiz eksik ben o kızdan daha bilgili vegörgülü olduğuma adım gibi eminim ama yapcak bişey yok insanlar çift karakterlide yaratılmıştır onlarda bize rastladı

          Yorum


          • #6
            canım bence sen kurtulmuşsun bu adam er geç bu adiliği yapardı çocuğun filan varken yapsa daha kötü olurdu kaçmasa da mutlaka aldatırdı sana layık olamamış ben karısı kaçan adama üzülüyorum onun psikolojisi çok kötüdür eğer birşey yapmazsa müthiş sabırlı mantıklı biriymiş senden üzülmemeye çalış diyecem onlar mutlu olamazlar birbirlerini aldatırlar seni çok arayacak o
            sende beni kaçır valla

            Yorum


            • #7
              o olaydan önce geldim o kız eşiyle bize geldiler bana üzüldüklerini sölediler bende niye dedim ayrılıyoruz dedi eşim bende gittim kıyafetlerimi topladım ailemi araadım onlarda kabul etti işte..

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: kurdela View Post
                slm arkadaşlar 1 hafta öncesine kadr evli ve evimdeydim şuanda ailemin yanına döndüm.Bizim eşimle görüştüğümüz bi arkadaşımız vardı geçen hafta pazartesi kendisi evlendi ve eşim şuanda onun karısıyla kaçmış ve faceye fotolarını koymuşlar elimize çok güzel delil verdi aslında ama ben dayanamıyorum aklım hep onlarda bana bunu nasıl yaptılar die düşünüorumm napıcam bilmiorum
                inanın çok üzüldüm sizin adınıza size böyle kötülük yapmış birini bence düşünmemeye çalışın o kaybetti sizii

                Yorum


                • #9
                  1 haftalık evli biriylemi kaçtı

                  Yorum


                  • #10
                    2 günlük evli biriyle

                    Yorum


                    • #11
                      çok tsk ederim ben bir haftalık değilim 1 senelik evliyim fakat yaşım ewet biraz küçük yarın bir psikiyatriste gidicem bugun daha iyiyim iyi olacağımada inanıorum

                      1 haftalık ewli olan karşı taraf
                      Last edited by iyimser; 04-11-2010, 10:54 AM.

                      Yorum


                      • #12
                        size nasıl teşşekkür ederim resmen içimi rahatlattınız allahda sizin gönlünüze göre versin ama sizin söylediklerinize daha çok ihtiyacım olacak sanırım

                        Yorum


                        • #13
                          bende kpps ye gircem ALLAH kısmet ederse çok güzel hedeflerim var

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: kurdela View Post
                            2 günlük evli biriyle
                            gerçekten çok rezilinsanlarmış iyiki çocuk olmadan kurtuldun çok sinir bozucu biir olay inş kısa sürede atlatırsın

                            Yorum


                            • #15
                              aminnnnnnnnnnnn

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X