Merhabalar.18 yaşındayım.Sayısal derslerde hiç konsantre olamıyorum.Öğretmen ders anlatırken ben hep başka şeyler düşünüyorum.Gerçi bu sözel derslerde de öyle ama sözel alanda başarılı oldugumdan zararını görmüyorum.Bir kitabı okumaya başlasam hemen sıkılıyorum başka kitap okuyayım diyorum.Film izlerken açıyorum filmi 50 dakka sonra çok sıkıyor filmi izlerken bazen başka şeyler düşündüğümden sahneyi anlamayıp sürekli başa sardırdıgım oluyor.Filmi kapatıp ertesi günler tekrar devam ediyorum.Ders çalışacagım zaman çalışma masasında 30 dakka otursam kalkıp geziyorum.Hep hayaller kuruyorum.Ama aptalca hayaller..Yani biri bana gülse hemen bir mana çıkarmaya kalkıyorum yada bir olay olsa hayale dalıyorum..Mesela sevdiğim kız birşey dese hemen hayale dalıyorum..Üstümde çok baskı hissediyorum hani asi genç isyankar genç felan derler ya işte sanırım o bana çok uygun.Ne yapacagım

Benim durumum daha kötü .
Yorum