Selamlar dostlarım, ben lise sona geçmiş bir 'ergenim'. Çoğu anlattığınız şey bende var, hiperaktivite hariç.
Ben dehblilerin tam aksine çok sakin bir çocuktum. Bu yüzden ihtimal vermiyordum ta ki tekrar araştırana kadar.
http://www.hurriyet.com.tr/cumartesi/14791582.asp
Bu haberi görünce tam beni anlatıyor dedim.
http://www.psikoloji.gen.tr/showthre...F6r%FC%FElerim burada toplasan en fazla 2 tane 'yok böyle değilim' diyebileceğim şey var.
Bir tane test vardı sitede, 70 üzerinde isen %95 dehblisin diye. 76 çıkmıştı.
Ama şöyle bir durum var.
Ben bilgisayar ve internet bağımlısıyım. Sürekli tablar arasında geziyorum. Bilgisayar kullanırken bile elim ayağım oynuyor fark etmeden.
Tenefüslerde sınıfta duracağıma dışarı çıkmayı yeğlerim. Sınıftaysam bile hareket ederim.
Eskiden derslere yoğunlaşamasamda az çok kitap okuyabiliyordum. Sıradan bir çocuğa göre baya okudum. Ama şimdi dikkatimi bile çekse okuyamıyorum. Geçende çok zorladım 20 sayfa zor okudum.
Durmadan bir işte yoğunlaşacağıma başka bir işle uğraşıyorum. Ekonomiden, yazılımcılığa oradan kitap yazmaya oradan kimya ile uğraşmaya milyon tane şey. Bir odaklanabilsem sınır diye bir şeyim olmayacak ama odaklanamıyorum.
Kabus gibi yaşayanlar bilir.
Babam büyük ihtimal dehbli. ondan farkım ben hareketsizim.
Son olarak annemi ikna ettim psikiyatriste gideceğim. Kadıköy'de /özellikle erenköy,göztepe civarı/ tavsiye edebileceğiniz biri var mı?
Şimdiden teşekkürler.
Ben dehblilerin tam aksine çok sakin bir çocuktum. Bu yüzden ihtimal vermiyordum ta ki tekrar araştırana kadar.
http://www.hurriyet.com.tr/cumartesi/14791582.asp
Bu haberi görünce tam beni anlatıyor dedim.
http://www.psikoloji.gen.tr/showthre...F6r%FC%FElerim burada toplasan en fazla 2 tane 'yok böyle değilim' diyebileceğim şey var.
Bir tane test vardı sitede, 70 üzerinde isen %95 dehblisin diye. 76 çıkmıştı.
Ama şöyle bir durum var.
Ben bilgisayar ve internet bağımlısıyım. Sürekli tablar arasında geziyorum. Bilgisayar kullanırken bile elim ayağım oynuyor fark etmeden.
Tenefüslerde sınıfta duracağıma dışarı çıkmayı yeğlerim. Sınıftaysam bile hareket ederim.
Eskiden derslere yoğunlaşamasamda az çok kitap okuyabiliyordum. Sıradan bir çocuğa göre baya okudum. Ama şimdi dikkatimi bile çekse okuyamıyorum. Geçende çok zorladım 20 sayfa zor okudum.
Durmadan bir işte yoğunlaşacağıma başka bir işle uğraşıyorum. Ekonomiden, yazılımcılığa oradan kitap yazmaya oradan kimya ile uğraşmaya milyon tane şey. Bir odaklanabilsem sınır diye bir şeyim olmayacak ama odaklanamıyorum.
Kabus gibi yaşayanlar bilir.
Babam büyük ihtimal dehbli. ondan farkım ben hareketsizim.
Son olarak annemi ikna ettim psikiyatriste gideceğim. Kadıköy'de /özellikle erenköy,göztepe civarı/ tavsiye edebileceğiniz biri var mı?
Şimdiden teşekkürler.

Hastasıyızzzzzzzz
Yorum