Herkese merhaba. Bu başlığı erişkin tipi dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu tanısı alanlar için açtım. Hangi doktora gittiniz? Hangi ilaçlar iyi geldi/gelmedi? Hangi terapilden yarar gördünüz? Bu hastalık yeterince biliniyor mu? Gündelik sorunlarla nasıl başa çıkıyorsunuz? Beraberinde yaşadığınız hastalıklar neler? Gelin konuşalım... Sağlık dileklerimle...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Erişkin dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu
Collapse
X
-
psikiyatr e söyledim :
-bende dikkat eksikliği var
-depresyondandır,ilaçlarını kullanmaya devam ettikce azalacaktır
aradan aylar geçer düzelen bir şey olmaz.tekrar sorarım psikiyatriye :
-devam ediyor
-nedir devam eden
-dikkat eksikliği
-(sessizlik) (önereceği bir ilaç yoktur)
durum bundan ibaret.peki ben ne yaptım.aylarca nootropil ve arcalion kullandım.kendi kendimi tedavi etmeye çalıştım.şimdimi nasılım.idare eder durumdayım.roman okumayı çok sevdiğim halde bazen okuduğumu anlamakta zorluk çekiyorum.anladığımda ise okumanın keyfini yaşıyorum.
-
istanbul'da Bakırköy ne erenköy rhss'lerde bu ise bakan özel birimler var. oralara başvurmayı düşünür müsünüz?Orjinal yazı sahibi: birzamanlarben View Postpsikiyatr e söyledim :
-bende dikkat eksikliği var
-depresyondandır,ilaçlarını kullanmaya devam ettikce azalacaktır
aradan aylar geçer düzelen bir şey olmaz.tekrar sorarım psikiyatriye :
-devam ediyor
-nedir devam eden
-dikkat eksikliği
-(sessizlik) (önereceği bir ilaç yoktur)
durum bundan ibaret.peki ben ne yaptım.aylarca nootropil ve arcalion kullandım.kendi kendimi tedavi etmeye çalıştım.şimdimi nasılım.idare eder durumdayım.roman okumayı çok sevdiğim halde bazen okuduğumu anlamakta zorluk çekiyorum.anladığımda ise okumanın keyfini yaşıyorum.
Yorum

Yorum