Merhaba Arkadaşlar,,
33 yaşındayım, ve daha 1 ay önce Dehb hastalığımın olduğunu öğrendim. Ve Dehb nin sosyal hayata, eğitim hayatına veya iş hayatına etkilerini araştırdıkça, endişeyle karışık bir farklılaşma oluştu. iş yeri için Concerta kullanıyorum. Geçmişimde yaşadığım problemler ışığında , çok geç farkına vardığım için köşeye sıkışmış hissediyorum kendimi.
Size sorum şu, konuyu ailemle detaylı konuşmam lazım, ama çekincem bunu kabullenmeyip, benim sıkıntılı hayat rutinime devam etmemi telkin edecekleri yönünde... Benim durumumda olan insanlar neler yaşadılar?
Tecrübelerinizi anlatabilirmisiniz
33 yaşındayım, ve daha 1 ay önce Dehb hastalığımın olduğunu öğrendim. Ve Dehb nin sosyal hayata, eğitim hayatına veya iş hayatına etkilerini araştırdıkça, endişeyle karışık bir farklılaşma oluştu. iş yeri için Concerta kullanıyorum. Geçmişimde yaşadığım problemler ışığında , çok geç farkına vardığım için köşeye sıkışmış hissediyorum kendimi.
Size sorum şu, konuyu ailemle detaylı konuşmam lazım, ama çekincem bunu kabullenmeyip, benim sıkıntılı hayat rutinime devam etmemi telkin edecekleri yönünde... Benim durumumda olan insanlar neler yaşadılar?
Tecrübelerinizi anlatabilirmisiniz

Yorum