Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Dünyanın en zeki insanından ÖSS itirafı..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    valla kimse kusura bakmasın ama öss saçma da sanki dünyanın en zeki insanı seçilen kişinin girdiği iq testleri çok mu mantıklı????
    şahsen iq testlerin gerçek zekayı ölçtüğünü düşünmüyorum!

    sonuçta milyonların girdiği bir sınavı eleştiriyor ama kendisi de milyonların girdiği bir sınavla yani iq testi ile dünyanın en zeki insanı seçilmemiş mi?? aradaki paradoksu anlayacak kadar zeki olsaydı zaten bu talihsiz açıklamayı yapmazdı kanımca...

    Yorum


    • #17
      heralde öss yi bennden ii kimse bilemezz.. tam 4 defa girdimm bu sene 4. oldu...her sınava girdiğimdee her soruları çözdüğümde emin olun sövüyorum...gerçi bu sene çok ii puan aldım o ayrı bi konu ama saçma sapan bi sistemm..sınav yapılmalı ama bu kadar saçma olmamalıdır...
      çok geç oldu ama sistemi değiştiriyorlarrr bu yüzden liseler 4 yıla uzadı her sınıf geçiş sonundaa artık sınavlar olcakk bu öss ye göre mantık lı sistem......
      <div>İZ BIRAKANLAR UNUTULMAZ.....</div><br />

      Yorum


      • #18
        haber biraz abartı gibi geldi,hergün bir kitap 8O
        yapcak başka işi hiç mi yok bu insanın..

        öss yerine başka hangi sistem getirilmeli ki? çalışanla çalışmayan nasıl ayırt edilebilecek?Şuan össnin yerine konabilecek uygun bir eleme sistemi olmadığı için hala öss var..

        ama kabul edilmeli ki çok genel bi eleme şekli...

        Yorum


        • #19
          ÖSS kalksa ne olacak kalkmasa ne olacak. problem her yıl iki milyon adaydan sadece 300 bin kadarının üniversiteye girebilmesidir. ya da o kadar insanın öss kapısına yönlendirilmiş olmadır. hatta mezunlar bile iş bulamıyor şimdi KPSS kapısındalar. meslek eğitimini mahfettiler. herkes düz liseye gitmek istiyor. ne gereği varki.

          bi de zekası yüksek olan herşeyi bilir, her söylediği doğrudur diye bişey yok. ki dahilerin hepsi aynı fikirde de değildir..

          Yorum


          • #20
            öss olmasaydı ben patates tarlasın da veya bi tamirhanede çırakolarak çalışıyor olurdum ama şimdi çok iii bir liseyi bitirdim veçok iii bir okuldan müh. olarak mezun olacam bence bu merkezi sınavlar her nasıl olursa olsun
            çaresiz fakat hırslı gençlerin tek çıkış yolu gibi bi şiy ki ben bunun örneğini çok gördüm

            Yorum


            • #21
              Re: Dünyanın en zeki insanından ÖSS itirafı..

              Orjinal yazı sahibi: daywalker45de
              Nadia Camukova, Einstein'ın zekâ testinden 200 puan üzerinden 199.37 aldı. 7 dil bilen Camukova, 25 yaşında dünyanın en genç profesörü oldu.

              Moskova beyin Araştırmaları Enstitüsü tarafından dünyanın en zeki insanı ilan edilen Prof. Dr. Nadia Camukova, "Bugün Türkiye'de üniversiteye girmeye kalksam belki ÖSS'yi kazanamam!" itirafında bulunuyor. Türkiye'deki sınav sisteminin öğrencilerin kapasitelerini körelttiğini söyleyen Camukova, sınav sistemi ile ilgili ise şu yorumu yapıyor: "Bir insanın hayatını 3 saate sığdırmak kadar yanlış bir şey yok. İnsan hayatını Milli Piyango'dan çekmiyor ki!"

              Dünyanın en zeki insanı Camukova, Türkiye'deki üstün potansiyelli insan özelliğinin dünyanın hiçbir yerinde olmadığını iddia ediyor. Türkiye'nin dahilerinin yabancı ülkeler tarafından bilinçli olarak yok edildiğini vurgulayan Camukova, "Bazı üstün zekâlı öğrencilerle normal zekâlı çocuklar aynı ortamda kaynaştırılmaya çalışılıyor. Bu tür yollarla üstün potansiyelli çocuklar yok ediliyor, normalleştiriliyor." diyor. Genç profesör, Türkiye'de televizyon kültürünün insanları tembelliğe sürüklediğine de dikkat çekiyor.

              Dünyada genel kabul gören istatistiki verilere göre bir toplumda 1 milyonda 1 dâhi çıktığını söyleyen Nadia Camukova, Türkiye'de üstün potansiyelli dâhi seviyesinde en az 70 insanın olması gerektiğini belirtiyor. Türkiye'de bulunan 70 dâhiden en az 60'ının normalleştirilerek çürütüldüğünü öne süren genç profesör, yeni doğmuş çocuklarla 7-8 yaşına kadar gelmiş olanları kurtarmanın mümkün olduğunu anlatıyor. Camukova, Rusya'daki sistemi ise şöyle özetliyor: "Bu iş devlet politikası olmalı. Bunun içine o çocuğun doğduğu günden itibaren sağlık kontrolü ile birlikte beyin kontrolü gelişmesini inceleme işi devreye girer. 1 yaşına kadar her 15 günde bir, eve gelerek çocuğu kontrol eden doktorları olan ülkeler var. Bunlardan biri Rusya. 1 yaşını doldurana kadar doktor çocuktan sorumludur. Her 15 günde bir, eve giderek evin sıcaklık derecesinden içindeki moral düzeyine kadar bütün verileri, özel defterine geçer. Ve o çocuğun ölmesinden de doktor sorumludur."

              Nadia Camukova şu an 30 yaşında. 25 yaşında iken dünyanın en genç profesörü olmuş. 3 yıl önce yapılan Picasso testinde 360 üzerinden 357, Einstein standartları ölçümünde ise 200 üzerinden 199,37 puan alarak dünyanın en zeki insanı unvanını almış. Camukova, Türkçe, İngilizce, Almanca, Fransızca, Rusça, Arapça ve Farsça olmak üzere 7 yabancı dil biliyor. Bugüne kadar 3 bin civarında kitap okuyan Camukova, "Her gün bir kitap okumaya çalışıyorum. Karl Marks'ın Das Kapital'ini 4 yaşında okudum. Kur'ân'ı da aynı yaşta okuyup ezberledim. Okuduğum bir kitabı ikinci kez okumam ama zevk alarak tekrar tekrar okuduğum tek kitap Kur'ân'dır. Her 20 günde bir okurum." diyor. 'Dindar mısınız?' sorusuna, 'İnanacak kadar zekiyim.' diye cevap veren Camukova, "Yaratılışa inanıyorum. İnanmıyorum diyen insanlar kısa vadeli inançlarla yaşarlar aslında." diye konuşuyor
              Kuran olabilirde Das kapitali 4 yaşında okumanın imkanı yok ya,siyasal bilgiler fakültesibnde bile bu ciltlerin 10 da birini ancak görebiliyorlar,biri sağlam sallamış..çoo..ook zeki insan olması mümkün ama sonuçta insan ,denilen kadar yüksek seviye olamaz..
              bide hergün bi kitap okumayı abartmayın,çok insan gördüm hergün olmasada 2-3 güne bir kitap okuyan..
              bu zekayı nefsine kullansa bu adam ,şeytanın insan formu derdim :roll:
              kötü diyorumda,soktares de demiş; kötülük cahillikten doğar diye,bilemiyom :roll:

              Yorum


              • #22
                Ben bu duruma çok üzülüyorum 5 yıl fakülte okuyupta işsiz kalmak evde oturmak gerçekten çok zor bu durumları bende yaşadım ve üstelik hastaydım....hastalık-işsizlik-çevre baskısı anne babanın tutumları .......gerçekten zor.

                Yorum


                • #23
                  Camukova, "Bazı üstün zekâlı öğrencilerle normal zekâlı çocuklar aynı ortamda kaynaştırılmaya çalışılıyor. Bu tür yollarla üstün potansiyelli çocuklar yok ediliyor, normalleştiriliyor." diyor.
                  Katılıyorum ama bu farkında olmadan bilinçsizce yapılıyor zaten

                  Mesela daha ilkokulda (devlet okulu) öğretmenler sıraları birleştirirdi 5 erli gruplalar halinde oturdurdu öğrencileri. her 4 tembel öğrencinin yanına 1 tane çalışkan öğrenci verirlerdi.

                  Maksat neymiş tembel olanlarında başarısı yükselsin

                  Tam tersine başarıyı yükseltmiyorlar Zeki olan çocuğuda köreltiyorlar farkında değiller.

                  Yorum


                  • #24
                    Konuyla doğrudan ilgisi yok ama bu sözünü ettiğiniz kadının şarlatanın teki olduğu söyleniyor. İlgili haber şurada:
                    http://www.tumgazeteler.com/?a=2558795

                    Zaten ifadelerinden de az-çok anlaşılmıyor mu? ;-)

                    Yorum


                    • #25
                      Nadia'nın o kadar zeki olduğunu sanmıyorum. zeka testleri bir şey göstermez. Nadia'nın bir buluşu var mı?
                      öss sınavı çok başarılı uygulanan bir sınavdır ve zekayı daha net belirler.

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: unver View Post
                        Konuyla doğrudan ilgisi yok ama bu sözünü ettiğiniz kadının şarlatanın teki olduğu söyleniyor. İlgili haber şurada:
                        http://www.tumgazeteler.com/?a=2558795

                        Zaten ifadelerinden de az-çok anlaşılmıyor mu? ;-)
                        evet. yazıyı okuyunca öyle. Türkiye dışında tanınmıyor.

                        Yorum


                        • #27
                          Bunları söyleyebilmek ya da düşünebilmek için dünyanın en zeki insanı olmaya gerek yok. Türkiye Eğitim Sistemi ve Sınav Sisteminin içler acısı hali ortadadır.

                          Yorum


                          • #28
                            öss yeni adıyla ygs ve lys...çok can yaktı,yakmaya da devam edecektir...

                            Yorum


                            • #29
                              çok doğru...........

                              Yorum


                              • #30
                                Adam haklı...
                                Günde 1 kitap mükemmel bir şey ...



                                Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
                                Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
                                birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
                                Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X