Duyuru

Collapse
No announcement yet.

internet evlilikleri

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
    ben internet yoluyla evlendim ve su anda inanılmaz derecede mutluyum. buna ne diyeceksiniz?
    biraz süreçten bahseder misiniz, mahsuru yoksa. nasıl gelişti herşey, onun ve sizin beklentileriniz nelerdi ve mutluluğunuzu sizce neye borçlusunuz merak ettim.
    hem bu vesile ile tanışacak olanlara da tavsiye niteliğinde olur yazacaklarınız.

    Yorum


    • Orjinal yazı sahibi: emilyyy View Post
      bn internet deil ama ona bnzer bisekilde evlilik yaptım. .
      Bu sekilde evlenip mutlu olan bir iki nadir kişi biliyorum. ..
      Ama bn tecrübe etmiş biri olarak asla onaylamiyorm
      bu doğru konuşmadır tecrübe edinmişsiniz paylaşmışsınız teşekkürler örnek olursunuz diğer arkadaşlara

      Yorum


      • Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
        ben internet yoluyla evlendim ve su anda inanılmaz derecede mutluyum. buna ne diyeceksiniz?
        binde bir olur o oda sana denk gelmiştir ....

        Yorum


        • Orjinal yazı sahibi: .Özge. View Post
          intenetten tanışıp güzel evlilik kuranlarda var ama siz kırk yıllık evli gibi konuşmuşsunuz...bence fazla bilginiz olmayan konularda kesin konuşmalar yapmayın
          şuda bir gerçek ki ? evli olupta yuvası yıkılan çok insan var....
          misal bizim aynı apartmanda oturduğumuz kaç yıllık komşumuzun karısı internetten tanıştığı biriyle kaçtı buna ne diyceksiniz peki ??? üstelik adamların koskoca boyu kadar çocukları var. yani internetten tanışıp evlenen herkes sizin dediğiniz gibi mutlu olmuyor ...!!!

          Yorum


          • Orjinal yazı sahibi: emilyyy View Post
            bn internet deil ama ona bnzer bisekilde evlilik yaptım. .
            Bu sekilde evlenip mutlu olan bir iki nadir kişi biliyorum. ..
            Ama bn tecrübe etmiş biri olarak asla onaylamiyorm
            çok şaşırdım ben seni lise öğrencisi sanıyordum emily.

            ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

            Yorum


            • Orjinal yazı sahibi: MAVİ_80 View Post
              şuda bir gerçek ki ? evli olupta yuvası yıkılan çok insan var....
              misal bizim aynı apartmanda oturduğumuz kaç yıllık komşumuzun karısı internetten tanıştığı biriyle kaçtı buna ne diyceksiniz peki ??? üstelik adamların koskoca boyu kadar çocukları var. yani internetten tanışıp evlenen herkes sizin dediğiniz gibi mutlu olmuyor ...!!!
              kadın internette tanıştığı adama kaçmış yani kaç yıllık eşi internetten değil çarpık yazmışsınız siz yaşamadınız bilemezsiniz boşverin takılmayın bukadar

              Yorum


              • Orjinal yazı sahibi: Pigettt View Post
                çok şaşırdım ben seni lise öğrencisi sanıyordum emily.
                demekki bu forumda yalan dolan dönüyor inanmamak lazım kimseye üzüldüm

                Yorum


                • Orjinal yazı sahibi: .Özge. View Post
                  kadın internette tanıştığı adama kaçmış yani kaç yıllık eşi internetten değil çarpık yazmışsınız siz yaşamadınız bilemezsiniz boşverin takılmayın bukadar
                  yok ya ne takılacam ben sadece o tip şeyleri pek hoşuma gitmiyor sadece bu ...
                  yoksa görüyoruz geçen bir tanesinde adam tam nişanlanacak canlı yayına telefon açıyor ben bu adamın eski sevgilisiyim veya karısıyım diye o yüzden hş şeyler değil....

                  Yorum


                  • Orjinal yazı sahibi: MAVİ_80 View Post
                    yok ya ne takılacam ben sadece o tip şeyleri pek hoşuma gitmiyor sadece bu ...
                    yoksa görüyoruz geçen bir tanesinde adam tam nişanlanacak canlı yayına telefon açıyor ben bu adamın eski sevgilisiyim veya karısıyım diye o yüzden hş şeyler değil....
                    telefona bağlanan kişinin suçu yani belki adam değişti yada kadın çok saçma eski mazileri açmak belki kişi yeni sayfa açmıştır kendine her insanın şansı olmalı bence

                    Yorum


                    • Orjinal yazı sahibi: .Özge. View Post
                      demekki bu forumda yalan dolan dönüyor inanmamak lazım kimseye üzüldüm
                      ben yanlıs hatırlıyorum heralde badeye abla diyordu da o yuzden sasırdım dogrudur neden yalan soylesın..

                      ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

                      Yorum


                      • Orjinal yazı sahibi: Pigettt View Post
                        çok şaşırdım ben seni lise öğrencisi sanıyordum emily.
                        lise öğrencisi olduğum kanısına nerden vardın ?

                        Yorum


                        • Orjinal yazı sahibi: .Özge. View Post
                          demekki bu forumda yalan dolan dönüyor inanmamak lazım kimseye üzüldüm
                          neoldu şimdi anlamadım...bade benim ablam evet...ama bunun lise okuyo anlamamı taşıması lazım...tuhafsınız..tanımadan yargıya çekersiniz

                          Yorum


                          • Orjinal yazı sahibi: emilyyy View Post
                            neoldu şimdi anlamadım...bade benim ablam evet...ama bunun lise okuyo anlamamı taşıması lazım...tuhafsınız..tanımadan yargıya çekersiniz
                            yargılamak mı çok garip

                            Yorum


                            • Orjinal yazı sahibi: emilyyy View Post
                              lise öğrencisi olduğum kanısına nerden vardın ?
                              nıye buyutuyosunuz oyle zannediyordum eger yanlıs anladıysam komıkte aynı zamanda sen benım ıcın boyle bısey soyleseydın sakaya alırdım muhtemelen sonucta sanal bı ortamdayız yanlıs anlasılabılırız.. konusmalarından oyle dusunmustum

                              ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

                              Yorum


                              • Orjinal yazı sahibi: emilyyy View Post
                                lise öğrencisi olduğum kanısına nerden vardın ?
                                bu renkteki yazı insanlara eziyet etmek için yazıldı sanırım

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X