Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1,5 senelik esimden bosaniyorum,,,

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    SLM;
    bence hayatımızdaki her yıkım bize bir yenilik getirir.yeni bir anlam tabi bu arada yıpranma olur çünkü yeniliği kabullenmek için bir sürece ihtiyacımız var.bu yıpranmada bize bu süreci tanıyor."ye dua et ve sev" filmini yada kitabını okudunuz mu bilmiyorum ama ikisinden birini deneyin .şahsen filmde kadının eşinden boşanmasının sebebi Amerika tarzı yerlerde çoğunlukla olur ama takdir ettiğim bunun için güvende olabileceği hayatını bırakıp hayatını değiştirmeye karar vermesi ve bunun için mücadele etmesi muhteşemdi.İlham verici gerçekten .hayatın mucizelerine açık olmak gerek ne dersiniz

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: psicom View Post
      SLM;
      bence hayatımızdaki her yıkım bize bir yenilik getirir.yeni bir anlam tabi bu arada yıpranma olur çünkü yeniliği kabullenmek için bir sürece ihtiyacımız var.bu yıpranmada bize bu süreci tanıyor."ye dua et ve sev" filmini yada kitabını okudunuz mu bilmiyorum ama ikisinden birini deneyin .şahsen filmde kadının eşinden boşanmasının sebebi Amerika tarzı yerlerde çoğunlukla olur ama takdir ettiğim bunun için güvende olabileceği hayatını bırakıp hayatını değiştirmeye karar vermesi ve bunun için mücadele etmesi muhteşemdi.İlham verici gerçekten .hayatın mucizelerine açık olmak gerek ne dersiniz
      O filmden okadar çok etkilendim ki boşandıktan 4 ay sonra erkek versiyon olaral uzakdoğuya guru aramaya gittim )) Ey değişim sen ne güzel şeysin öyle Hafuzanızı resetleyin yoksa geçmişte yaşar durur depresyon halinde hayat yaşarsınız. Ben çok şükür en az hasarla boşanma psikolojisini atlattım.. darısı bu durumu yaşamak zorunda kalan herkese

      Yorum


      • #18
        bi restleşme olmuş ve iki inatçı keçiyle bencede bu iş yürümez
        allah sağlık sıhhat versin gerisinin yeri bi şekilde dolar emin ol
        ama sen yoksun boşandınızmı yoksa
        İman etmedikçe cennete giremezsiniz, birbirinizi sevmedikçe de (gerçek anlamda) iman etmiş olamazsınız.

        Yorum


        • #19
          ayrılık acısı katlanması çok zor bir acı. ben de ayrıldığımda epey zor günler geçirmiştim ne bir arkadaşım ne yakınlarım yanımda değildi tek başına ilaçlarla uzunca bir rapor alarak (nasıl atlatabildim bende bilmiyorum) atlatmıştım. rivotril kurtarmıştı beni diğer ilaçların yanında..

          sonra yalnız bir hayat başladı ve fena gitmiyor.

          Yorum


          • #20
            öyle anlar ve zamanlar olurki dermanın sende olduğunu bilmene rağmen yinede müdahale edemez ve gidişatı değiştiremezsin ve bu olayada kader deriz,senin danışman veya bu işin uzmanı olman sadece olayların sebebini bulmana yardımcı olur ama değiştirmene asla,bende bundan 4 ay önce eşimden ayrıldım,onu cok seviyordum ama sevmek evliliği tek basına ayakta tutmaya yetmiyor,ellerimin arasından kayıp gitti,bazen zaman en güzel ilaçtır,bekle sabırlı ol belki seni arar veya birilerinin araya girmesiyle aranız düzelebilir,bende senin gibi ilk zamanlar resmen sıyırıyordum ama zamanla insan daha mantıklı ve sağlıklı düşünmeye başlıyor,ilk zamanlar sağlıklı düşünemezsin onun içinde içinden çıkılmayan bir hal alır,diyorum ya sana sadece zaman ve sabır lazım,allah kımsenın yuvasını yıkmasın zor
            AKLIMIN ODALARINDA MUHEBBETE MAHKUM PRANGALI DÜŞÜNCELERİM VAR........

            Yorum


            • #21
              sen şimdi gidicen ya cehennemin dibine git erdal demir kıran
              bu kitabı oku belki iyi gelir
              YAŞAMAK BUYSA ÜSTÜ KALSIN

              Yorum


              • #22
                msjlari okudum kimse karsi tarafin dusuncesini onemsememis onunda hakli oldugu seyler elbette vardir tek tarafli dusunmek bencillik olur bazen bende annemle babam ayrilsa daha iyi olur diyorum bu anne baba icin daha kotu bisey en azindan bastan herseye son vermissiniz yillar gectikten sonra bunun farkinda olmak daha kotu olurdu .. hayatinizda bol şans

                Yorum


                • #23
                  benim size nacizane bir tavsiyem olacak onu kaybetmeyi gerçekten göze alın sevsenizde sizde bitirin beyninizde ve bu ona haliyle yansıyacak ... aaaa diyecek beni kaybetmekten korkmuyor bensiz yaşamayı göze almış ve size gerçekten sevgisi varsa geri dönmeyi o isteyecektir ... ama blöfle olmaz o zaman dönmezse pişman olabilirsiniz onu silin gerçekten geri dönerse sürpriz olur ... çok iyi anlıyorum ben de artk olmayacak diye pes ettiğimde hemen anlaşmalı boşanma dilekçesi yazdım eşimle birlikte gittik ama tamamen formumda neşeli ve bakımlı gittim oraya ona sıradan biri gibi davrandım önce savcı onayladı dilekçeyi sonra vezneye indik ödeme için ve sistemler arızalıydı ödeme yapılmadığı için dava açılmadı eşim ben sonra gelir hallederim dedi aradan zaman geçti bi kaç gün ses çıkmadı ben aradım ne yaptın dedim hallettinmi hayır dedi neden dedim ayrılmak istemiyorum dedi ... öylece barıştık ... çok zor meseleler allah yardmcınız olsun ben bi ara bir medyuma bile gittim hatta o ara bana dualar verdi tesbihler çektim dualar ettim ve dediki üzülme ne mahkemeler nede Allah evlilikleirn bitmesini istemez dedi ... dua ettim ve o bana döndü dua edin ve hayırlısını isteyin eğer alnınızda ayrılık yazılı ise ki belki hakkınızda hayırlısı budur ... o zaman da sabır dileyin rabbimden diyelimki inşallah olmaz ama ayrılık oldu diyelim bir gn ona karşı hiç bir şey hissetmeyeceksiniz nefret bile o zaman iyikide bitmiş diyeceksiniz... ha size bunları söyleyen ben de sorunlarım olduğu halde çekip gidemiyorum o ayrı mesele ... he banel bir laf var ya bırak gitsin dönerse senindir dönmesse hiç senin olmamıştır zaten diye bu çok doğru br laf aslında ... hakkınızda hayırlısı olsun ne güsel mesleğiniz var eminimki güzel bir bayansınız o sizi kaybederse bir gün çooooooooooookkkk pişman olur ama ne ona nede size faydası olmaz çünki öyle bir gün gelir ki aman benden uzak olsunda varsın başkası ile evlensin mutlu olsun bile dersiniz hayat bu gerçekten bu

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X