Hayatimda ilk kez bir foruma katiliyorum. 41 yasinda ikinci evliligimi henuz 2 ay evvel yaptim. Esim 43 yasinda benim gibi cevresinde cok sevilen sayilan kulturlu iyi egitimli ve basarili bir iskadini. Cok hos bir kadin benim icin. Zaten kendisiyle uzun senelerdir is nedeniyle yanisiriz. Esiminde bu ikinci evliligi ve ikimizinde cocugu yok. Her ikimizde cok iyi para kazaniyoruz cok sukur maddi dertlerimiz yok. Esimle evlenmeden once o yurtdisinda yasadigi icin ne ayri ne beraber bol gidip gelmeli biraz firtinali bir sevgililik donemi yasadik sonunda sevgimiz agir basti ve tum guclukleri yendik beraberce. Esimle iliskimize baslarken o annesini kaybedeli birkac ay olmuustu ayrica isinde ayrilmis problemli bir bosanma yasamisti.dolayisyla uzuntuleri coktu. Onu ilk gunden beri cok sevdim inaniyorum o da beni. Birbirimizi cok kizdirdik zaman zaman ama ben onun o benim gonlumu almasini bildik. Esim istanbula tasindi ve yeni bir is kurdu bende kendisine fikren destek oldum esim isini iyi bilen hep kendi parasini kazanmis babasindan hic destek almadan kendi ayaklari uzerinde yurtdisinda buyuk firmalarda basarili olmus bir is kadini. Neticede haziran 2011 sonunda evimizde verdigimiz cok zarif bir davetle evlendik. Ben mutluluktan havalara uctum. Artik yalniz yasamayacak onun bol seyahatli yogun is temposuna ragmen ayni evde yasayacaktik. Her ikimizde evlilik oncesi birbirimizin profilini sartlarini ortamini gayet net biliyorduk. Yaz donemi boyunca yazlik evimizde bayram tatiline kadar yani agustos sonuna kadar esim 3-5 gun kalip isinin de yeni kurulmasi nedeniyle gitti geldi ust uste 7 gun birlikte geciremedik ama bu surpriz degildi biliyorduk. Artik isler yoluna girip EV kurmaya sira gelmisken (ki ikimizinde iki ayri evi vardi dayali doseli) esim yalniz kalmak istedigini soyleyerek bir kac gun gorusmek istemedigini soyledi. Zaten toplam 60 gunde boluk porcuk toplasan 30-35 gun gorusebilmistik ustelik yaz zamani deniz gunes tatil atmosferinde. Esim yalniz kalmak istesede ben dayanamayip ertesi gun kendi evim olaraka tra gordugum onun evine gittim anahtarlari bende olan eve arayip haber vererek gittim ustelik saygimdan. Evet sik sik incir cekirdegini doldurmayacak tartismalarimzi oluyrodu ama seviyeyi hic dusurmedik yuz kizartici dovme sovme aldatma vs. gibi hic bir sey aramizda gecmedi. Gercekten ufak huzursuzluklar oldu hersey ustuste geldi yeni is evlilik. Evlenmeden once bunun ikimizinde ikinci evliligi oldugu icin aman yanlis hesap yapmayalim diye dusunduk ozen gosterelim niyetindeydik. Neyse ben onun evine gidip isini yapmasini destekledigimi evimizi duzenimizi kurarak bu kis birlkte olacagimizi soylerken o beni sinir krizi gecirerek kufurler hakaretlerle evden kovdu. Cok uzuldum daha ziyade korktum onu sakinlestirmeye calistim sesimi cikarmadim anahtarlari birakip sessizce gittim. Bana ne telefon nede mesajlarima cevap vermedi sadece ona yardim etmek istedigimi soyledim onu cok ssevdigimi soyledim karimdir basimin tacidir dedim cok cok uzuldum kahroldum. Kovmasini Takip eden ucuncu gun bana mail atip : "Yillardir hep yakin sevdiklerimi dusunmekten , aman o uzulmesin o kirlmasin o iyi olsun ben kotu olayim fark etmez gibi , hep kendime haksizlik ettim .ama bugun bunun faturasini oduyorum .cok mutsuzum . Sirf senle degil genelde mutsuzum .
Seninle buyuk hayallerle evlendim" dedi . " seni cok ama cok sevdim ve seviyorum zaten 3 sene gibi bir zaman az degil ... Ne ayri ne beraber .. biliyorsun ama su an benim durumum pek ic acici degil . Istedigim halde ileri gidemiyorum . Tikandim.kaldim .". Ama inan her tartisma kavgamizdan sonra hasta oluyorum ve cok kotu oluyorum .. Hala iyi degilim ... Her ne kadar incir cekirdegini doldurmayan seylerse de beni artik derinden etkiliyor
Seni taniyorum pamuk gibi kalbin var sicacik sevgi dolu iste ona asik olmustum..beni koca govdenle sarmana kollamana.. Ama bazen oyle dakikalar yasiyoruz ki ( gecirdigim o kotu dakikalara seninle tartisma sonrasi nefes tikanmasi haykirarak aglamam surekli rahmetli annemi sayiklamam ) sanki bu dunyadan kopmak istermiscesine ..
Iste bu yuzden devam edemiyorum ve hatta seninle konusmak bile arzu etmiyorum cunku her konusma negatif sonuclaniyor .. Hayattan korkuyorum , uzulmekten korkuyorum kirmaktan korkuyorum ..kabuguma cekildim .
Hatta o gun cumartesi gunu pat diye gelmen beni sadece tahrik etti sanki ruhuma tecavuz gibi geldi . Ama sen benim durumumun boyutunu anlamadin dedi. Bu mailin uzerine 10 gun daha ona erismeye ulastim sonra bana bitti artik yapamayacagim dedi yuzyuze konusma taleplerimi geri cevirdi. Benim onun icin ozel ve tek oldugunu soyledi. Bende ondan evlilik sembolu yuzukleri istedim. Birbirimizi seviyoruz ama bunca senden sonra hic bir birlikte yasama denemesi dahi yapmadan bu yasta ustelik ikinci evliliklerimizde hala daha birbirimizi cok severek bosanmaya dogru ilerliytoruz cok uzgunum kahroluyroum. Bu kadar kisa surede bu hale gelmesine anlam veremiyorum benle degerli fikirlerinizi paylasirsaniz cok memnun olurum. Kendimi ailemi imajimi yitirmis goruyorum
Seninle buyuk hayallerle evlendim" dedi . " seni cok ama cok sevdim ve seviyorum zaten 3 sene gibi bir zaman az degil ... Ne ayri ne beraber .. biliyorsun ama su an benim durumum pek ic acici degil . Istedigim halde ileri gidemiyorum . Tikandim.kaldim .". Ama inan her tartisma kavgamizdan sonra hasta oluyorum ve cok kotu oluyorum .. Hala iyi degilim ... Her ne kadar incir cekirdegini doldurmayan seylerse de beni artik derinden etkiliyor
Seni taniyorum pamuk gibi kalbin var sicacik sevgi dolu iste ona asik olmustum..beni koca govdenle sarmana kollamana.. Ama bazen oyle dakikalar yasiyoruz ki ( gecirdigim o kotu dakikalara seninle tartisma sonrasi nefes tikanmasi haykirarak aglamam surekli rahmetli annemi sayiklamam ) sanki bu dunyadan kopmak istermiscesine ..
Iste bu yuzden devam edemiyorum ve hatta seninle konusmak bile arzu etmiyorum cunku her konusma negatif sonuclaniyor .. Hayattan korkuyorum , uzulmekten korkuyorum kirmaktan korkuyorum ..kabuguma cekildim .
Hatta o gun cumartesi gunu pat diye gelmen beni sadece tahrik etti sanki ruhuma tecavuz gibi geldi . Ama sen benim durumumun boyutunu anlamadin dedi. Bu mailin uzerine 10 gun daha ona erismeye ulastim sonra bana bitti artik yapamayacagim dedi yuzyuze konusma taleplerimi geri cevirdi. Benim onun icin ozel ve tek oldugunu soyledi. Bende ondan evlilik sembolu yuzukleri istedim. Birbirimizi seviyoruz ama bunca senden sonra hic bir birlikte yasama denemesi dahi yapmadan bu yasta ustelik ikinci evliliklerimizde hala daha birbirimizi cok severek bosanmaya dogru ilerliytoruz cok uzgunum kahroluyroum. Bu kadar kisa surede bu hale gelmesine anlam veremiyorum benle degerli fikirlerinizi paylasirsaniz cok memnun olurum. Kendimi ailemi imajimi yitirmis goruyorum

Yorum