Duyuru

Collapse
No announcement yet.

2 Ay da 2. evlilik ve 2.Bosanmaya dogru...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • 2 Ay da 2. evlilik ve 2.Bosanmaya dogru...

    Hayatimda ilk kez bir foruma katiliyorum. 41 yasinda ikinci evliligimi henuz 2 ay evvel yaptim. Esim 43 yasinda benim gibi cevresinde cok sevilen sayilan kulturlu iyi egitimli ve basarili bir iskadini. Cok hos bir kadin benim icin. Zaten kendisiyle uzun senelerdir is nedeniyle yanisiriz. Esiminde bu ikinci evliligi ve ikimizinde cocugu yok. Her ikimizde cok iyi para kazaniyoruz cok sukur maddi dertlerimiz yok. Esimle evlenmeden once o yurtdisinda yasadigi icin ne ayri ne beraber bol gidip gelmeli biraz firtinali bir sevgililik donemi yasadik sonunda sevgimiz agir basti ve tum guclukleri yendik beraberce. Esimle iliskimize baslarken o annesini kaybedeli birkac ay olmuustu ayrica isinde ayrilmis problemli bir bosanma yasamisti.dolayisyla uzuntuleri coktu. Onu ilk gunden beri cok sevdim inaniyorum o da beni. Birbirimizi cok kizdirdik zaman zaman ama ben onun o benim gonlumu almasini bildik. Esim istanbula tasindi ve yeni bir is kurdu bende kendisine fikren destek oldum esim isini iyi bilen hep kendi parasini kazanmis babasindan hic destek almadan kendi ayaklari uzerinde yurtdisinda buyuk firmalarda basarili olmus bir is kadini. Neticede haziran 2011 sonunda evimizde verdigimiz cok zarif bir davetle evlendik. Ben mutluluktan havalara uctum. Artik yalniz yasamayacak onun bol seyahatli yogun is temposuna ragmen ayni evde yasayacaktik. Her ikimizde evlilik oncesi birbirimizin profilini sartlarini ortamini gayet net biliyorduk. Yaz donemi boyunca yazlik evimizde bayram tatiline kadar yani agustos sonuna kadar esim 3-5 gun kalip isinin de yeni kurulmasi nedeniyle gitti geldi ust uste 7 gun birlikte geciremedik ama bu surpriz degildi biliyorduk. Artik isler yoluna girip EV kurmaya sira gelmisken (ki ikimizinde iki ayri evi vardi dayali doseli) esim yalniz kalmak istedigini soyleyerek bir kac gun gorusmek istemedigini soyledi. Zaten toplam 60 gunde boluk porcuk toplasan 30-35 gun gorusebilmistik ustelik yaz zamani deniz gunes tatil atmosferinde. Esim yalniz kalmak istesede ben dayanamayip ertesi gun kendi evim olaraka tra gordugum onun evine gittim anahtarlari bende olan eve arayip haber vererek gittim ustelik saygimdan. Evet sik sik incir cekirdegini doldurmayacak tartismalarimzi oluyrodu ama seviyeyi hic dusurmedik yuz kizartici dovme sovme aldatma vs. gibi hic bir sey aramizda gecmedi. Gercekten ufak huzursuzluklar oldu hersey ustuste geldi yeni is evlilik. Evlenmeden once bunun ikimizinde ikinci evliligi oldugu icin aman yanlis hesap yapmayalim diye dusunduk ozen gosterelim niyetindeydik. Neyse ben onun evine gidip isini yapmasini destekledigimi evimizi duzenimizi kurarak bu kis birlkte olacagimizi soylerken o beni sinir krizi gecirerek kufurler hakaretlerle evden kovdu. Cok uzuldum daha ziyade korktum onu sakinlestirmeye calistim sesimi cikarmadim anahtarlari birakip sessizce gittim. Bana ne telefon nede mesajlarima cevap vermedi sadece ona yardim etmek istedigimi soyledim onu cok ssevdigimi soyledim karimdir basimin tacidir dedim cok cok uzuldum kahroldum. Kovmasini Takip eden ucuncu gun bana mail atip : "Yillardir hep yakin sevdiklerimi dusunmekten , aman o uzulmesin o kirlmasin o iyi olsun ben kotu olayim fark etmez gibi , hep kendime haksizlik ettim .ama bugun bunun faturasini oduyorum .cok mutsuzum . Sirf senle degil genelde mutsuzum .
    Seninle buyuk hayallerle evlendim" dedi . " seni cok ama cok sevdim ve seviyorum zaten 3 sene gibi bir zaman az degil ... Ne ayri ne beraber .. biliyorsun ama su an benim durumum pek ic acici degil . Istedigim halde ileri gidemiyorum . Tikandim.kaldim .". Ama inan her tartisma kavgamizdan sonra hasta oluyorum ve cok kotu oluyorum .. Hala iyi degilim ... Her ne kadar incir cekirdegini doldurmayan seylerse de beni artik derinden etkiliyor
    Seni taniyorum pamuk gibi kalbin var sicacik sevgi dolu iste ona asik olmustum..beni koca govdenle sarmana kollamana.. Ama bazen oyle dakikalar yasiyoruz ki ( gecirdigim o kotu dakikalara seninle tartisma sonrasi nefes tikanmasi haykirarak aglamam surekli rahmetli annemi sayiklamam ) sanki bu dunyadan kopmak istermiscesine ..

    Iste bu yuzden devam edemiyorum ve hatta seninle konusmak bile arzu etmiyorum cunku her konusma negatif sonuclaniyor .. Hayattan korkuyorum , uzulmekten korkuyorum kirmaktan korkuyorum ..kabuguma cekildim .

    Hatta o gun cumartesi gunu pat diye gelmen beni sadece tahrik etti sanki ruhuma tecavuz gibi geldi . Ama sen benim durumumun boyutunu anlamadin dedi. Bu mailin uzerine 10 gun daha ona erismeye ulastim sonra bana bitti artik yapamayacagim dedi yuzyuze konusma taleplerimi geri cevirdi. Benim onun icin ozel ve tek oldugunu soyledi. Bende ondan evlilik sembolu yuzukleri istedim. Birbirimizi seviyoruz ama bunca senden sonra hic bir birlikte yasama denemesi dahi yapmadan bu yasta ustelik ikinci evliliklerimizde hala daha birbirimizi cok severek bosanmaya dogru ilerliytoruz cok uzgunum kahroluyroum. Bu kadar kisa surede bu hale gelmesine anlam veremiyorum benle degerli fikirlerinizi paylasirsaniz cok memnun olurum. Kendimi ailemi imajimi yitirmis goruyorum

  • #2
    çok uzun yazmışsın yaa biraz kısa yazsaydın ya okuyamadım ama başlığa istinaden söylüyorum gayet istikrarsız ve ne istediğini bilmeyen bi hareket olmuş,ama mutluysan salla gitsin 3.yü denersin dert deil parayla deil ya
    "Every man dies - Not every man really lives"

    Yorum


    • #3
      Pardon Anlayamadim?

      Yorum


      • #4
        özet geçsin birisi

        Yorum


        • #5
          ben okudum ve yorumumu yazayım:
          keşke onu bir şekilde bir yardım almaya yönlendirebilseydiniz,belki de üzüntülerin ona çok ağır geldiğini düşünüyor,aynı sorunu erkek arkadaşımla yaşamışlığım oldu ama atlattık,hatta başka sorunlarımız da oldu diyebilirim,başlık açıp belirtmiştim de zaten ama herşey bir şekilde aşılıyor,önemli olan aşmak istemesi,umarım bunu başaracaktır,yoksa zaten hayat ona zindan olarak devam edecektir..

          Yorum


          • #6
            Size yorumunuz icin cok tesekkur ederim..su anda agir bir terapi gordugunu. Soyluyor ancak hala bosanmayi istiyor

            Yorum


            • #7
              eşinizi biraz yanlız bırakın, üstüne düştükçe sizden dahada uzaklaşacaktır
              "-Çıkmaz o yol"
              diye uyaranlar...
              ben yürümeyi seviyorum
              anlamıyorlar.

              alıntı

              Yorum


              • #8
                fazla okuyamadım ama boşanmak istiyorsa üzülme yolun acık olsun, yeniden evlenirsin hayat devam ediyor öyle çok fazla bir yaş ilerlemeside yok. rahat ol dost
                Sen şimdi yoksun ya. Bende yokum aslında bu dünyada. Yaşamıyorum, sadece zaman dolduruyorum, o büyük gün gelene kadar...

                Yorum


                • #9
                  bence her evlilik farklıdır. sizin ikinci evliliğiniz olması sizi incitmesin. İkinci evliliğini yapan insanların millet ne diyecek ikinci kez boşanmama diye boşanmaktan korktuğuna tanık oluyoruz.öyle düşünmeyin. Benim naçizane tavsiyem lütfen eşinizi rahat bırakın. boşanma konusunda şimdilik ona tamam deyin nasıl istiyorsan öyle olsun deyin ancak bu tarihi biraz erteleyin. hemen olmasın boşanma işi. ayrı olun bir süre ben inanıyorum kendi gelip vazgeçtiğini söyleyecektir. Belli ki çok bunalmış...

                  Yorum


                  • #10
                    Eşiniz oldukça hassas bir kadın sanırım. Evlenme olayına henüz ısınamamış. Ya da sizi sevmiyor. 1 2 hafta rahat bırakın. Evini biliyorsunuz nasılsa. Girip çıkarken muhakkak görürsünüz. Evinin önüne falan gidin. Görün. Konuşun.



                    Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
                    Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
                    birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
                    Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X