Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Evlilikler 6 ay mı ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #61
    Evlilikler 6 ay sonra falan bitmez... (evliliği; izdivaç programlarından öğrenmeye çalışacaksak vay halimeze) evliliği de aşkı da öldüren özensizliktir bence ki; aşk olunan bir şey değil; bizzat inşaa edilen bir şeydir kanımca... aşk güzel bir ilişkinin sonucudur başlangıcı değil.. evliliği öldürense evlendikten sonra çiftlerin evliliğe bakış açılarının değişmesidir; aşkın evliliği öldürmesi değil..
    Şu da var ki; hiçbir ilişkinin reçetesi başka bir ilişki üzerine oturtulmaya çalışılarak sonuç alınamaz.. yani; her ilişki ve pek tabii evlilik kendine özeldir; bence dünya üzerinde çift sayısı kadar ilişki tarifi vardır; hepsi birbirinden farklı ve kendi içinde özeldir... işte bu nedenle; BÜTÜN GENELLEMELER Bİ'ZAHMET ÇÖPE')..

    Yorum


    • #62
      Orjinal yazı sahibi: ELizz View Post
      Evlilikler 6 ay sonra falan bitmez... (evliliği; izdivaç programlarından öğrenmeye çalışacaksak vay halimeze) evliliği de aşkı da öldüren özensizliktir bence ki; aşk olunan bir şey değil; bizzat inşaa edilen bir şeydir kanımca... aşk güzel bir ilişkinin sonucudur başlangıcı değil.. evliliği öldürense evlendikten sonra çiftlerin evliliğe bakış açılarının değişmesidir; aşkın evliliği öldürmesi değil..
      Şu da var ki; hiçbir ilişkinin reçetesi başka bir ilişki üzerine oturtulmaya çalışılarak sonuç alınamaz.. yani; her ilişki ve pek tabii evlilik kendine özeldir; bence dünya üzerinde çift sayısı kadar ilişki tarifi vardır; hepsi birbirinden farklı ve kendi içinde özeldir... işte bu nedenle; BÜTÜN GENELLEMELER Bİ'ZAHMET ÇÖPE')..
      düzeltiyorum) evliliğin aşkı öldürmesi değil.. olcak tabiikii

      Yorum


      • #63
        aşk bitse bile saygı kalmalıdır geriye

        Yorum


        • #64
          Orjinal yazı sahibi: Jackk View Post
          aşk bitse bile saygı kalmalıdır geriye
          Aşk bitse bile geride saygı ve alışkanlık kalıyor..
          GİDENE DUR DEMEM ....

          Yorum


          • #65
            ben bakmadım dışarı evli olmadığım halde. kişilik meselesi bence.
            Kalk, dik dur, ileriye bak. Arkandakiler artık çok uzakta.

            Yorum


            • #66
              Madalyon ve diger yüzü. Bütün mesele bu. Kimi bunu 1 günde gösterir size. Kimi 6 ay kimi 6 sene sonra. Ve ne mi olur? Aslında karşınızdaki insanı hiç tanımadıgınıza karar verirsiniz ve ben bununlamı evlendim dersiniz ya da ılk zamanlar boyle degıldı de sonradan boyle oldu falan fılan. Ama yıne asıl mesele ne? Maskelerrrrr. Herkesin bir çok maskesi vardır. Maskesiz insan yoktur. Madalyon ve maske diyorum. Yada bıçagın diger yüzü...

              Yorum


              • #67
                Orjinal yazı sahibi: Kemanci View Post
                Madalyon ve diger yüzü. Bütün mesele bu. Kimi bunu 1 günde gösterir size. Kimi 6 ay kimi 6 sene sonra. Ve ne mi olur? Aslında karşınızdaki insanı hiç tanımadıgınıza karar verirsiniz ve ben bununlamı evlendim dersiniz ya da ılk zamanlar boyle degıldı de sonradan boyle oldu falan fılan. Ama yıne asıl mesele ne? Maskelerrrrr. Herkesin bir çok maskesi vardır. Maskesiz insan yoktur. Madalyon ve maske diyorum. Yada bıçagın diger yüzü...
                İlişkilerde inişler çıkışlar olacaktır. Bir defa iniş var diye düşünmeyin. Yeniden aşık olabilir ve etrafınızdaki herkesden çok sevebilirsiniz. İyiki evlenmişim yanlış düşünmüşüm diye düşündüğünüz zamanlar da olabilir. Benim şahsen iyiki evlenmişim dediğim zamanın oranı diğerlerine göre çok fazladır.

                Yorum


                • #68
                  Orjinal yazı sahibi: tthunderboltt View Post
                  İlişkilerde inişler çıkışlar olacaktır. Bir defa iniş var diye düşünmeyin. Yeniden aşık olabilir ve etrafınızdaki herkesden çok sevebilirsiniz. İyiki evlenmişim yanlış düşünmüşüm diye düşündüğünüz zamanlar da olabilir. Benim şahsen iyiki evlenmişim dediğim zamanın oranı diğerlerine göre çok fazladır.
                  Göreceli bir yaklasım, kişiden kişiye, kültürden kültüre, prensiplerden prensiplere yani örnekle bitmez, özet olarak; İnsandan insana degişir...

                  Yorum


                  • #69
                    Orjinal yazı sahibi: Kemanci View Post
                    Göreceli bir yaklasım, kişiden kişiye, kültürden kültüre, prensiplerden prensiplere yani örnekle bitmez, özet olarak; İnsandan insana degişir...
                    Ben zaten herkesde olur demedim. olabilir dedim. mutlaka olur demedim. Olabilir, olmayabilir de demek.
                    "Yeniden aşık olabilir ve etrafınızdaki herkesden çok sevebilirsiniz."

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X