Duyuru

Collapse
No announcement yet.

çok güzel bir kızdı .....!!!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • çok güzel bir kızdı .....!!!

    evet arkadaşlar bu gün çok güzel bir kız gördüm yaşadığım yerde her sene bu zamalar kitap fuarları ve ilçeler stantı kurup çeşitli tanıtımlar yapıyor. bugün bende orayı gezerken türk hava kurumunun standına baktım model uaçaklar vardı biraz inceledim ordadad havacı çok güzel bir kız gördüm yani yanımda babam olmasa kızı seyredeektim kızdan çok etkilendim sizce bu kızla nasıl tanışabilirim daha önce hiçbir kızla muhabbetim olmad .. ?

  • #2
    Anlık bir hisse kapılmış olabilirsin muhtemelen yarında orada olacaktır gidip tanışmayı dene ama o tür stant işlerinde bu durum kızların hoşuna gitmez.
    ....

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: serhat_ View Post
      Anlık bir hisse kapılmış olabilirsin muhtemelen yarında orada olacaktır gidip tanışmayı dene ama o tür stant işlerinde bu durum kızların hoşuna gitmez.

      valla bilmiyorum anlık mı devamlımı ?
      bugüne kadar hiç kız arkadaşım olmadı hatta doğru düzgün erkek arkadaşım bile yok diyebilirim çok etkilendim kzıdan acaba nasıl konuşmayı deneseme ?

      Yorum


      • #4
        ne üzerine stand kurmuştu..Kızın psikolojisini öğrenmemiz lazım.:P saat sor falan sonra başka bir şey sor...haha samimiyet oluşana kadar...
        bu arada bu konu cok kalmaz silinir)
        "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: .::yabancı::. View Post
          ne üzerine stand kurmuştu..Kızın psikolojisini öğrenmemiz lazım.:P saat sor falan sonra başka bir şey sor...haha samimiyet oluşana kadar...
          bu arada bu konu cok kalmaz silinir)
          türk hava kurumunun standı model uçaklar vardı kız havacıydı...
          ayrıca neden silinsin elalem kürtaj yaptırmak için çıkıop buraya soruyorda biz şurda bişey deyincemi konu siliniyor .. ?

          Yorum


          • #6
            bi suru guzel kız var salla eni sonu tanısırsın birisiyle.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: dert babası View Post
              valla bilmiyorum anlık mı devamlımı ?
              bugüne kadar hiç kız arkadaşım olmadı hatta doğru düzgün erkek arkadaşım bile yok diyebilirim çok etkilendim kzıdan acaba nasıl konuşmayı deneseme ?
              bence anlık olabilir he yok dersen bi şekilde dikkatini çekmeyi ve tanışmayı dene
              ....

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: dert babası View Post
                türk hava kurumunun standı model uçaklar vardı kız havacıydı...
                ayrıca neden silinsin elalem kürtaj yaptırmak için çıkıop buraya soruyorda biz şurda bişey deyincemi konu siliniyor .. ?
                senin okuduğun bölüm nedir? kasten o bölümü falan düşünüyorum dersen? uçak mühendisliği falan bu konuda bir konu bulup sohbeti açsanız? veya maket yapım malzemleri sattan işyerinde çalıştığını söyleyip malzemelerle ilgili ince detay sorular sorsan?
                "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                Yorum


                • #9
                  valla bilmiyorum ne yapsak hayatımda hiç kız arkadaşım olmadı şöyle elimi tutsa sarılsa hastalanınca başımı beklese evlensek hatta benim niyetim çok ciddi...

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: dert babası View Post
                    valla bilmiyorum ne yapsak hayatımda hiç kız arkadaşım olmadı şöyle elimi tutsa sarılsa hastalanınca başımı beklese evlensek hatta benim niyetim çok ciddi...
                    oho 1 kere görüpde evlencek kız varmı şuanda sence? tmm flört edersiniz ama evlenirmi o kız senle bilinmez sen yol yakınken bi tanış, varsa kaderde olur zaten
                    ....

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: .::yabancı::. View Post
                      senin okuduğun bölüm nedir? kasten o bölümü falan düşünüyorum dersen? uçak mühendisliği falan bu konuda bir konu bulup sohbeti açsanız? veya maket yapım malzemleri sattan işyerinde çalıştığını söyleyip malzemelerle ilgili ince detay sorular sorsan?
                      söyledim zaten bende elektronikçiyim dedim model uçaklara merakım var dedim model uçak yapmaya çalışıyorum dedm o da dedki model uçak kurslarımız oluyor adreslerini tarif etti gelip kayot yaptırabilirsiz deyince tamam dedm bunda sonra ki mekanımız türk haka kurumu dedm . hatta biraz daha konuiacaktım teşefn çaldı babam aradı ahhh baba ahh .. :

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: serhat_ View Post
                        oho 1 kere görüpde evlencek kız varmı şuanda sence? tmm flört edersiniz ama evlenirmi o kız senle bilinmez sen yol yakınken bi tanış, varsa kaderde olur zaten
                        neden ki ? yaşımızda eşek kalmadı usta herkes bana evlenecek bir kızda se bul diyor herkesin maitası var hem havacı kız yidir ..

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: dert babası View Post
                          neden ki ? yaşımızda eşek kalmadı usta herkes bana evlenecek bir kızda se bul diyor herkesin maitası var hem havacı kız yidir ..
                          o yönden bakarsan kız bulmak kolay ama sen kendi eşini arıyorsan aceleye getirmemelisin.
                          ....

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: serhat_ View Post
                            o yönden bakarsan kız bulmak kolay ama sen kendi eşini arıyorsan aceleye getirmemelisin.
                            valla bilmiyorum çok güzel kız ne yapsam ne etsem acaba ? biraz taktik ver usta ne yapim ?

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: dert babası View Post
                              valla bilmiyorum çok güzel kız ne yapsam ne etsem acaba ? biraz taktik ver usta ne yapim ?
                              bende tek tabancayım valla olmadı bizimde manitamız vs doğaçlama yapabilirsin mesala ilk konuşma ilk bakış çok önemli
                              ....

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X