evet arkadaşlar bu gün çok güzel bir kız gördüm yaşadığım yerde her sene bu zamalar kitap fuarları ve ilçeler stantı kurup çeşitli tanıtımlar yapıyor. bugün bende orayı gezerken türk hava kurumunun standına baktım model uaçaklar vardı biraz inceledim ordadad havacı çok güzel bir kız gördüm yani yanımda babam olmasa kızı seyredeektim kızdan çok etkilendim sizce bu kızla nasıl tanışabilirim daha önce hiçbir kızla muhabbetim olmad .. ?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
çok güzel bir kızdı .....!!!
Collapse
X
-
Orjinal yazı sahibi: serhat_ View PostAnlık bir hisse kapılmış olabilirsin muhtemelen yarında orada olacaktır gidip tanışmayı dene ama o tür stant işlerinde bu durum kızların hoşuna gitmez.
valla bilmiyorum anlık mı devamlımı ?
bugüne kadar hiç kız arkadaşım olmadı hatta doğru düzgün erkek arkadaşım bile yok diyebilirim çok etkilendim kzıdan acaba nasıl konuşmayı deneseme ?
Yorum
-
türk hava kurumunun standı model uçaklar vardı kız havacıydı...Orjinal yazı sahibi: .::yabancı::. View Postne üzerine stand kurmuştu..Kızın psikolojisini öğrenmemiz lazım.:P saat sor falan sonra başka bir şey sor...haha samimiyet oluşana kadar...
bu arada bu konu cok kalmaz silinir
)
ayrıca neden silinsin elalem kürtaj yaptırmak için çıkıop buraya soruyorda biz şurda bişey deyincemi konu siliniyor .. ?
Yorum
-
bence anlık olabilir he yok dersen bi şekilde dikkatini çekmeyi ve tanışmayı deneOrjinal yazı sahibi: dert babası View Postvalla bilmiyorum anlık mı devamlımı ?
bugüne kadar hiç kız arkadaşım olmadı hatta doğru düzgün erkek arkadaşım bile yok diyebilirim çok etkilendim kzıdan acaba nasıl konuşmayı deneseme ?
....
Yorum
-
senin okuduğun bölüm nedir? kasten o bölümü falan düşünüyorum dersen? uçak mühendisliği falan bu konuda bir konu bulup sohbeti açsanız? veya maket yapım malzemleri sattan işyerinde çalıştığını söyleyip malzemelerle ilgili ince detay sorular sorsan?Orjinal yazı sahibi: dert babası View Posttürk hava kurumunun standı model uçaklar vardı kız havacıydı...
ayrıca neden silinsin elalem kürtaj yaptırmak için çıkıop buraya soruyorda biz şurda bişey deyincemi konu siliniyor .. ?"Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka
Yorum
-
oho 1 kere görüpde evlencek kız varmı şuanda sence?Orjinal yazı sahibi: dert babası View Postvalla bilmiyorum ne yapsak hayatımda hiç kız arkadaşım olmadı şöyle elimi tutsa sarılsa hastalanınca başımı beklese evlensek hatta benim niyetim çok ciddi...
tmm flört edersiniz ama evlenirmi o kız senle bilinmez sen yol yakınken bi tanış, varsa kaderde olur zaten
....
Yorum
-
söyledim zaten bende elektronikçiyim dedim model uçaklara merakım var dedim model uçak yapmaya çalışıyorum dedm o da dedki model uçak kurslarımız oluyor adreslerini tarif etti gelip kayot yaptırabilirsiz deyince tamam dedm bunda sonra ki mekanımız türk haka kurumu dedm .Orjinal yazı sahibi: .::yabancı::. View Postsenin okuduğun bölüm nedir? kasten o bölümü falan düşünüyorum dersen? uçak mühendisliği falan bu konuda bir konu bulup sohbeti açsanız? veya maket yapım malzemleri sattan işyerinde çalıştığını söyleyip malzemelerle ilgili ince detay sorular sorsan?
hatta biraz daha konuiacaktım teşefn çaldı babam aradı ahhh baba ahh .. :
Yorum
-
neden ki ? yaşımızda eşek kalmadı usta herkes bana evlenecek bir kızda se bul diyor herkesin maitası var hem havacı kız yidir ..Orjinal yazı sahibi: serhat_ View Postoho 1 kere görüpde evlencek kız varmı şuanda sence?
tmm flört edersiniz ama evlenirmi o kız senle bilinmez sen yol yakınken bi tanış, varsa kaderde olur zaten
Yorum
-
-

Yorum