Duyuru

Collapse
No announcement yet.

çok güzel bir kızdı .....!!!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Çok merak ettim kızı.

    Yorum


    • #17
      yarın tekrar gidecem o kızın yanına bir bahane bulup konuşmaya çalışacam .. hatta gerekirse bend ehavacı olurum hasta oldum kıza ...

      Yorum


      • #18
        Kızın yaka kartı felan yokmuydu hacı??? Bir şekilde adını , çalıştığı yeri öğren iş yerine çiçek yolla
        ........

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: MoRbİd View Post
          Kızın yaka kartı felan yokmuydu hacı??? Bir şekilde adını , çalıştığı yeri öğren iş yerine çiçek yolla
          maalesef yaka kartı yoktu havacıydı kız zaten bundan sonra türk hava kurumuna takılacam bend e..

          Yorum


          • #20
            bugün yine thk nın stantlarının olduğu yere gittim . bugün başka birisi vardı. ama genel olarak baktığım zaman hepsi çoluk çocuk 17 -18 yaşlarında hepsi. neysebenim kız yoktu ordaki görevli elemanlar ile görüştüm türk hava kurumuna üye olmaya karar verdim sonra gittim thk nın yerine üye oldum o sırada o benm kızı gördüm yemek yiyordu konuşma fırsatım olmadı am açokg üzel kızdı hasta oldum şerefsizim ne yapsam acaba ???

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: dert babası View Post
              bugün yine thk nın stantlarının olduğu yere gittim . bugün başka birisi vardı. ama genel olarak baktığım zaman hepsi çoluk çocuk 17 -18 yaşlarında hepsi. neysebenim kız yoktu ordaki görevli elemanlar ile görüştüm türk hava kurumuna üye olmaya karar verdim sonra gittim thk nın yerine üye oldum o sırada o benm kızı gördüm yemek yiyordu konuşma fırsatım olmadı am açokg üzel kızdı hasta oldum şerefsizim ne yapsam acaba ???
              İşin zormuş güzel kızlara yazılan erkek çok olur, sonra kıskanırsın Benim eşimin bir yakını BSH'ta çalışıyor, 13 yıl önce şimdiki eşiyle bu şekilde tanıştı. Fuarda gördüğü kıza yazıldı ve şimdi evliler iki kızı var. Ben eşini görünce bu mankenlik yaptı mı diye eşime sorunca acayip sinirlendi bana, bu soruyu sormakla hata yapmış oldum

              Yeni bir kitap çıktı. Adı Aşık Olmak. Yazarı Ayala Pines. Yıllarca araştırma yapmışlar, insan eşini nasıl buluyor diye. Bakmışlar ki çoğunlukla iş yeri, eş dost komşu, okul, arkadaş aracılığıyla veya aynı mahalleden insanlar birbirini buluyor. Yani huyu huyuna suyu suyuna hesabı. Diğer birliktelikler istisna gibi.
              Last edited by bagurel; 04-09-2013, 02:48 PM.

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: dert babası View Post
                bugün yine thk nın stantlarının olduğu yere gittim . bugün başka birisi vardı. ama genel olarak baktığım zaman hepsi çoluk çocuk 17 -18 yaşlarında hepsi. neysebenim kız yoktu ordaki görevli elemanlar ile görüştüm türk hava kurumuna üye olmaya karar verdim sonra gittim thk nın yerine üye oldum o sırada o benm kızı gördüm yemek yiyordu konuşma fırsatım olmadı ama çok güzel kızdı hasta oldum şerefsizim ne yapsam acaba ???
                Kızın ilgi alanını öğrensene...

                O çok etkili oluyor. Mesela kimi kızlar mühendis erkeklerden hoşlanıyorlar, hoşlandığım bir kız hakkında bilgi toplarım sabırla. Acele etmeden, sabırla. Ve diyelim ki mühendisler çekici geliyorsa, ya da çok heves edip de okuyamadığı bir bölümü okumuşsam..Mesela 2 yıl önce bir kıza vurulmuştum.Ama çok güzel bir kızdı. Herkesin göz ondaydı. Kız, elektrik-elektronik mühendisliğine merak sarmış ama puanı yetmemiş büyük üniversitelere. Ve gidememiş. Ben de elektrik-elektronik mühendisliği okduğum için yanına gittim, konuştuk.Kızı etki altına altım
                Gözü benden başkasını görmüyordu. Buna labirentten çıkan adam diyor psikologlar. İstediğini elde edemeyen insanlar, kendi hayallerine kavuşanlara sempati duyarlar. Çünkü, o labirentteki çıkmazda takılıp kalmıştır, sen ise geçmişsindir.
                Mesela yabancı dil öğrenmek isteyen ama öğrenemeyen kişilerde de etkili olur taktiğim.Çünkü 4-5 yabancı dile hakimim (uzun yıllar tercümanlık yaptım), bir kız yabancı dile hayransa, örneğin ona İngilizce ders veririm ya da Çince, İspanyolca vs..ister istemez çekim doğar. Labirentten çıkan adam

                Veya benim her zaman yaptığım bir taktik vardır. Her kızda işe yarar. Kızın burcunu gizlice öğrenirim. Sonra onunla muhabbet ederken, aaa sen yoksa terazi misin (ya da hangi burçsa artık) derim. Kız da şaşırır. Nasıl bildiğimi merak eder.Ben de hareketlerin , davranışların seni ele veriyor derim. Kız,sempati duyar ve muhabbet başlar. Hiç şaşmaz.

                Bir de ince ayrıntılar vardır. Hiçbir kızla sohbetimi çok uzun tutmam. Çünkü sohbet uzadıkça bayarsın. Bırak tadında kalsın.

                Sakın ondan hoşlandığını hemen belli etme. Bunu abazalar zaten yapıyor. Seni abaza erkeklerden ayıran bir şey olmalı...Kıza yaklaş, çekim etkisi yarat ve kısa süreliğine ortadan kaybol. Yani sık sık görüş ama süre olarak kısa görüş...

                Ve tabi dürüst ol. Kendini olmadığın birisi gibi gösterme...
                Kolay gelsin
                Last edited by Obsesif_Fatihi; 04-09-2013, 05:00 PM.
                İster mermi kullansın, ister oy pusulası, insan iyi nişan almalı, kuklayı değil kuklacıyı vurmalı.
                Malcolm X

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: bagurel View Post
                  İşin zormuş güzel kızlara yazılan erkek çok olur, sonra kıskanırsın Benim eşimin bir yakını BSH'ta çalışıyor, 13 yıl önce şimdiki eşiyle bu şekilde tanıştı. Fuarda gördüğü kıza yazıldı ve şimdi evliler iki kızı var. Ben eşini görünce bu mankenlik yaptı mı diye eşime sorunca acayip sinirlendi bana, bu soruyu sormakla hata yapmış oldum

                  Yeni bir kitap çıktı. Adı Aşık Olmak. Yazarı Ayala Pines. Yıllarca araştırma yapmışlar, insan eşini nasıl buluyor diye. Bakmışlar ki çoğunlukla iş yeri, eş dost komşu, okul, arkadaş aracılığıyla veya aynı mahalleden insanlar birbirini buluyor. Yani huyu huyuna suyu suyuna hesabı. Diğer birliktelikler istisna gibi.

                  vay anasını beee çok enteresanmış ...ama güzel hikaye ...

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: Obsesif_Fatihi View Post
                    Kızın ilgi alanını öğrensene...

                    O çok etkili oluyor. Mesela kimi kızlar mühendis erkeklerden hoşlanıyorlar, hoşlandığım bir kız hakkında bilgi toplarım sabırla. Acele etmeden, sabırla. Ve diyelim ki mühendisler çekici geliyorsa, ya da çok heves edip de okuyamadığı bir bölümü okumuşsam..Mesela 2 yıl önce bir kıza vurulmuştum.Ama çok güzel bir kızdı. Herkesin göz ondaydı. Kız, elektrik-elektronik mühendisliğine merak sarmış ama puanı yetmemiş büyük üniversitelere. Ve gidememiş. Ben de elektrik-elektronik mühendisliği okduğum için yanına gittim, konuştuk.Kızı etki altına altım
                    Gözü benden başkasını görmüyordu. Buna labirentten çıkan adam diyor psikologlar. İstediğini elde edemeyen insanlar, kendi hayallerine kavuşanlara sempati duyarlar. Çünkü, o labirentteki çıkmazda takılıp kalmıştır, sen ise geçmişsindir.
                    Mesela yabancı dil öğrenmek isteyen ama öğrenemeyen kişilerde de etkili olur taktiğim.Çünkü 4-5 yabancı dile hakimim (uzun yıllar tercümanlık yaptım), bir kız yabancı dile hayransa, örneğin ona İngilizce ders veririm ya da Çince, İspanyolca vs..ister istemez çekim doğar. Labirentten çıkan adam

                    Veya benim her zaman yaptığım bir taktik vardır. Her kızda işe yarar. Kızın burcunu gizlice öğrenirim. Sonra onunla muhabbet ederken, aaa sen yoksa terazi misin (ya da hangi burçsa artık) derim. Kız da şaşırır. Nasıl bildiğimi merak eder.Ben de hareketlerin , davranışların seni ele veriyor derim. Kız,sempati duyar ve muhabbet başlar. Hiç şaşmaz.

                    Bir de ince ayrıntılar vardır. Hiçbir kızla sohbetimi çok uzun tutmam. Çünkü sohbet uzadıkça bayarsın. Bırak tadında kalsın.

                    Sakın ondan hoşlandığını hemen belli etme. Bunu abazalar zaten yapıyor. Seni abaza erkeklerden ayıran bir şey olmalı...Kıza yaklaş, çekim etkisi yarat ve kısa süreliğine ortadan kaybol. Yani sık sık görüş ama süre olarak kısa görüş...

                    Ve tabi dürüst ol. Kendini olmadığın birisi gibi gösterme...
                    Kolay gelsin

                    vay anasını beee...
                    peki kızın ilgi alanını nasıl öğrenecem anlaşıldı bundan sonra havacılarn oraya takılacaz...

                    Yorum


                    • #25
                      Orjinal yazı sahibi: dert babası View Post
                      vay anasını beee çok enteresanmış ...ama güzel hikaye ...
                      Güven vermek önemli sanırım. İki hafta önce bir müşteriden dönüyordum yanımda ofisten satış sorumlusu bayan arkadaş, 24 yaşında bekar. Avcılar-Maltepe arası, trafik de çok, sohbet ederken konu konuyu açtı. Sıra geldi eş adayı var mı filan, daha doğrusu kendisi açtı. Önceden bir kişi olmuş tam nişan yapılmış bu arkadaş nişan yüzüğünü verip ayrılmış. Sebep de avukat adamın aşırı kıskanç olması. Giyindiğine filan karışıyor. Neyse nasıl bir erkek aday arıyor diye konuşurken benim aklıma forumdaki yakışıklı erkek muhabbeti gelince sordum. Aradığın kişi yakışıklı olsun mu? Verdiği cevap aynen şu: Ben yakışıklı erkek aramıyorum. Sebebini de sordum çünkü forumda epey dertliler var. Yakışıklı olan kendine güvendiği için gözü başkalarında oluyor. Aslında yakışıklılığıyla bir şeyi becereceğinden değil ama kadına bağlılığı azalacak gibi endişe oluşuyor. Bir diğer nokta ise şu: bu kız kendisine referans olacak bir kişi arıyor. Yani ben bir aday önerirsem bana güvenecek. Yani bu adayın sonrasında güvensiz hareketler yapmaması için bir dayanak arıyor. Bir işe girmek için yakınınızın aracı olması gibi. Tabii zor bir konu bu. Bence arkadaş çevresinden birisiyle tanışıp referans olması işi kolaylaştırabilir.

                      Yorum


                      • #26
                        valla çok güzel kız yav... şart olsun dakkada bir aklıma geliyor o ceylan gözleri...

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: siirimsi
                          Allah akil fikir versin..

                          neden ne oldu şimdi ?????

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X