Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Babamı özledim..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: Noxco View Post
    Ne olursa olsun o senin baban. Yorumların çoğuna katılmıyorum. Onu dövmek, ona muhtaç olduğun vs. Dediğim gibi o senin Baban. Onu özlemen, sesini duymak istemen kadar doğal birşey olamaz. İçiyor ve kötü bir adamsa bununda vardır mutlaka bir nedeni. Tabiki bunların hiç birini tasvip etmiyorum, lakin bir gerçek varki bunların hiç biri onu yok saymanı gerektirmez. Doktorun ne diyorsa onu yap tabiki ama, onu sevmeyi ve özlemeyide garip bir durummuş gibi sayma. Hiç birimiz mükemmel değiliz, tıpkı baban gibi.
    beni anladığın için teşekkür ederimm..gerçekten son zamanlarda babamı özleyip,aramak istemek çok garip geliyordu bana..doktorumun yorumunu sabırsızlıkla bekliyorum gerçekten..doktorum sadece biraz düşünmemi istedii.gerçekten görmek isteyip istemediğime.tekrar teşekkür ederim..

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: mavi_kedi View Post
      rafa kaldırmak da o kadar kolay olmasa gerek:unsure:biraz garip bir istek olmuş "şimdilik unut bakalım." robot muyuz?
      bende ilk duyduğumda çok şaşırdım ama görüşmenin sonuna gelmiştik,belki bu yüzden söyledi..ve rafa kaldırmamı isterken şunuda söyledi..şuan daha önemli sorunların var,önce bu sorunlarını yoluna koymalıyız,bu sorun biraz bekleyebilir,onu rafa kaldı dedi..

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: DeSiRe
        ben de arkadaşı anlamaya çalışıyorum kendimi onun yerine koyuyorum ve babamın böyle bir insan olduğunu düşünüyorum yine cevabım aynı şekilde.. hep iyimser olunacak diye bişe yok sen de düşün bakalım sana yapılsaydı ne yapardın ?
        bana yapilsaydi ben senin dusundugunu yapmazdim bundan eminim, ben kendimi cok iyi taniyorum
        insanlara herzaman sans vermekten yana biriyim ve insanlari yaptiklariyla yargilamayan biri...
        karamsar olmayi secmekte insanin kendi elinde tipki senin yaptigin gibi, evet ben iyimserim, kotuluk dusunemiyorum kimse icin.... ama kendimle barisik mutlu bir insanim
        Herseyi bilmene gerek yok, haddini bil yeter!!!

        Yorum


        • #19
          Kendimden midir, gördüğüm insanlardan mıdır bilmem ama . Kesinlikle bazen kin tutmayı yerinde bir davranış olarak görenlerdenim. Ama o sizin babanız. Burada mantıklı düşünceyi ve duygusal düşünceyi ayırmanız lazım. Size zarar veren birini görmek ister misiniz?

          Birde şöyle bir yanı var. Artık siz kendi eviniz varsa, babanızın sorumluluğundan çıkmışsanız gidip görün babanızı. Öyle bir konuşun. Sonra ayrılın. Sonuçta baba hakkı vardır. Siz gereğini yapın. İlahi adalet yerini bulur emin olun.
          Do I really want this
          Sometimes I scare myself I just can't let it go
          Can you believe it
          Everything happens for reasons I just don't know
          I don't care about anyone else but me
          I don't care about anyone

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: objektif View Post
            Kendimden midir, gördüğüm insanlardan mıdır bilmem ama . Kesinlikle bazen kin tutmayı yerinde bir davranış olarak görenlerdenim. Ama o sizin babanız. Burada mantıklı düşünceyi ve duygusal düşünceyi ayırmanız lazım. Size zarar veren birini görmek ister misiniz?

            Birde şöyle bir yanı var. Artık siz kendi eviniz varsa, babanızın sorumluluğundan çıkmışsanız gidip görün babanızı. Öyle bir konuşun. Sonra ayrılın. Sonuçta baba hakkı vardır. Siz gereğini yapın. İlahi adalet yerini bulur emin olun.
            teşekkür ederim...

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: ceydaa View Post
              onu daha önce bikaç defa aramayı denedim..ama aldığı alkolden dolayımı bilmiyorum garip paranoyaları var..mesela benim onu gerçekten sevdiğime falan inanmıyor gibiydi..zaten inansaydı bana beni mutlaka arardı diye düşünüyorum..ona en son psikolojik sorunlar yaşıyorum lütfen yanımda ol die yalvardığım geceyi hatırlıyorum..tamam dedi ve bi daha nasıl olduğumu bile sormadı..sağlık olsun..
              Belki de mahçubiyetinden dolayı arayamıyor olabilir, yaşadığı hayatın yanlışlığı, size karşı belki aramaya yüzü yok. Eğer aradığınızda size hakaret etmiyosa kırıcı ağır konuşmuyorsa alttan alıp aramaya devam edin. Belki bir yerden sonra ilişkileriniz düzelmeye başlayacaktır.

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: iyi_beslen_iyi_yasa
                kötünün kötüsü var 1998 de babamı kaybettim hemde hiç yoktan yere bugün mezarlıga gittim sadece topragı vardı.şükret sesini dahi 12 senedir duyamayanlar var bırak yüzünü görmeyi.
                başın saolsun..haklısın.

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: ceydaa View Post
                  onu daha önce bikaç defa aramayı denedim..ama aldığı alkolden dolayımı bilmiyorum garip paranoyaları var..mesela benim onu gerçekten sevdiğime falan inanmıyor gibiydi..zaten inansaydı bana beni mutlaka arardı diye düşünüyorum..ona en son psikolojik sorunlar yaşıyorum lütfen yanımda ol die yalvardığım geceyi hatırlıyorum..tamam dedi ve bi daha nasıl olduğumu bile sormadı..sağlık olsun..
                  baba her zaman sever çocuğunu sadece alkolden sorunlar yaşıyordur ceyda sen zeki birisin uygun bir zamanda babanla görüşmelisin çekinme
                  hiçbirzaman beyninin seni yönetmesine izin verme beyin kendi kendisinede çalışır virüslü bir bilgisayar gibi virüsleri silecek olan üst beynimiz yani makineyi yani beyni yöntene biz asıl benlik makinist yani direksiyonu eline al ve beynini kullanmaya başla beynin asla üst beni kullanmasın buna izin verme

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: asmahan View Post
                    baba her zaman sever çocuğunu sadece alkolden sorunlar yaşıyordur ceyda sen zeki birisin uygun bir zamanda babanla görüşmelisin çekinme
                    hiçbirzaman beyninin seni yönetmesine izin verme beyin kendi kendisinede çalışır virüslü bir bilgisayar gibi virüsleri silecek olan üst beynimiz yani makineyi yani beyni yöntene biz asıl benlik makinist yani direksiyonu eline al ve beynini kullanmaya başla beynin asla üst beni kullanmasın buna izin verme
                    teşekkür ederim asmahan..

                    Yorum


                    • #25
                      ceyda beni hatırlıyormusun eskiden çok konusurduk tanıdınmı beni

                      Yorum


                      • #26
                        ceyda burda mı ki ta 2010 da yazmış..

                        Yorum


                        • #27
                          ceyda sabah açıktı

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X