Orjinal yazı sahibi: Death_
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
insan yalnızlıkla nasıl başa çıkabilir ?
Collapse
X
-
death ya farklı bir fikir ama evde kendi kendine spor yap bence...spor yapmak insana çok iyi geliyor..Orjinal yazı sahibi: Death_ View Posthastayım ve kimseyi çekecek durumum yok ama bir yandanda yalnızlık boğmaya başladı nasıl bir yol izlemeliyim acaba bu konuda ne önerirsiniz?
onun dışında evde yapabileceğin kitap okuyabilirsin,bunlar iyi gelebilir..:10:
Yorum
-
-
arkadaşım meraba..'tek hece' diye bi üye var bu forumda,tanırım kendisini.o da sosyal fobikmiş yıllarca,ama şuanda atlattı gayet iyi..istersen ondan yardm isteyebilirsin.çok iyidir hiç esirgemez,umarım sana bu yardımcı olur..Orjinal yazı sahibi: Death_ View Postyahu benimki hayvan beslemeyle geçicek bir sıkıntı değil ki hem ne yapayım yardım istiyorum bende..
Yorum

evine bir kedi alsan yada istediğin başka bir hayvan bak sana nasıl iyi gelecek..
Yorum