İçinizden geçen söylemek istediğiniz herşeyi burada söyleyebilirsiniz. Ya da birine özel olarak söylemek istediğiniz. Ya da kendinize bile itiraf edemediğiniz birşeyi burda herkese itiraf edebilirsiniz. Hadi başlayalım.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İçinizden ne gelirse söyleyin,rahatlarsınız.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
o halde benden uzak dur, benimle iletisim kurmamaya çalış. istemiyorum boyle birşey dedin ya, iyiligin için bunları soylemek istedim.Orjinal yazı sahibi: ayseglkaşırı duygusal olan yapım beni oldukça mutsuz ediyo...aşk çok yıprattı beni artık sevmemek istiyorum
Yorum
-
Duygusal olmasanda aynı durumlar karşısında mutsuz olursun.Orjinal yazı sahibi: ayseglkaşırı duygusal olan yapım beni oldukça mutsuz ediyo...aşk çok yıprattı beni artık sevmemek istiyorum
Her mutsuz insan ağlar diye birşey yok
Bence sen şanslı tarafsın. Ağlamak çok rahatlatır insanı...
Yorum
-
öyle deme. büyük aşklar bu şekildeki söylemlerle başlar biliyor musun..ben diyecegimi dedim. gerisi sana kalmıs..ayrıca sana soyleyerek tum foruma soylemiş oluyorum..Orjinal yazı sahibi: ayseglko konuda rahat ol kitap muhabbet ediceğim en son insan sen olursun

Yorum

Yorum