Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Psikoloji ile dalga geçmek

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Psikoloji ile dalga geçmek

    Evet eskiden psikolojim bozuldu diyenle dalga geçerdim o ne diye (kafayı yedim desene) derdik şimdi ise vaybe ben yakalandım iyimi psikoloji dersinde hocayla bile dalga geçerdik ...ya şimdi

  • #2
    şimdi
    nooldu ailem benimle dalga geçiyor ne sıkıntı yaşadığımı ölümün kıyısında olduğumu bilmeden

    Var Tabi benimde yaslı sözlerim
    Akar Kanı cennetin bekledikleri
    Atar Gibi kalbime girmek İstedi
    Kendimi Kabrime Gömmek İstedim...

    Yorum


    • #3
      Allah korusun da deli bile derler ben Allah tan ailemden uzağım

      Yorum


      • #4
        büyük konuşmamak gerek yada insanları kınanamamak ben ne hakkında büyük konuştuysam
        mutlaka başıma geldi,yada neyi kınadıysam

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: mert77 View Post
          şimdi
          nooldu ailem benimle dalga geçiyor ne sıkıntı yaşadığımı ölümün kıyısında olduğumu bilmeden
          arkadaşlar kusura bakmayın ama bunu bi türlü anlayamıyorum hayatınız bu kadar ucuzmu size.herkezin derdi var. herkezin derdi kendine büyük.hastalık,iş,sevgili,vs vs mücadele etmek neden bu kadar zor geliyo.neden savaşmak ve hayatınızı kazanmak yerine ölümü düşünmek.merak etmeyim kmse kazık çakmıcak bu hayata kimse giderken yanında bişiler götürmücek.boşyere sölenmemiş şu las yaşayan her çanlı ölümü bir gün tadacaktır.herkez ölücek ama mücadele etmeden başarmanın hazzına ermek ölmeye çalışmak niye.bana bunu anlatın ltf.
          başkalarının öncelikleri önceliklerin olursa başkasının hayatını yaşarsın:tinysmile_twink_t2:

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: arzubasoglu View Post
            arkadaşlar kusura bakmayın ama bunu bi türlü anlayamıyorum hayatınız bu kadar ucuzmu size.herkezin derdi var. herkezin derdi kendine büyük.hastalık,iş,sevgili,vs vs mücadele etmek neden bu kadar zor geliyo.neden savaşmak ve hayatınızı kazanmak yerine ölümü düşünmek.merak etmeyim kmse kazık çakmıcak bu hayata kimse giderken yanında bişiler götürmücek.boşyere sölenmemiş şu las yaşayan her çanlı ölümü bir gün tadacaktır.herkez ölücek ama mücadele etmeden başarmanın hazzına ermek ölmeye çalışmak niye.bana bunu anlatın ltf.
            bir gün bizim durumumuza düşersen anlarsın

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: depresyondayım View Post
              bir gün bizim durumumuza düşersen anlarsın
              durumumun ne olduğunu bilemezsinki belkide senden daha beterim.belkide hayatım çok çekilmez kimine göre.cidden merak ediyorum neden ölümü seçmek neden kolaya kaçmak.EVET ÖLÜMÜ SEÇMEK BENİM İÇİN KOLAYA KAÇMAK.
              başkalarının öncelikleri önceliklerin olursa başkasının hayatını yaşarsın:tinysmile_twink_t2:

              Yorum


              • #8
                evet bu durum çok kötü hemde çok kötü

                Yorum


                • #9
                  sıkıntım bana yetiyo bide senle uğraşamam

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: depresyondayım View Post
                    bir gün bizim durumumuza düşersen anlarsın
                    haklısın bizimle ilgili değil beyin izin vermiyo iyileşmemizi. biz naapak mutluluk hormonu denen bişey kalmadı sürekli aşırı mutsuzluk

                    Var Tabi benimde yaslı sözlerim
                    Akar Kanı cennetin bekledikleri
                    Atar Gibi kalbime girmek İstedi
                    Kendimi Kabrime Gömmek İstedim...

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: depresyondayım View Post
                      sıkıntım bana yetiyo bide senle uğraşamam
                      haklısın benle uğraşma sıkıntılarını dahada büyüt kocaman bi çığ yap.sona altına geçip bi çığlık at hepsi üstünden geçip gitsin.
                      başkalarının öncelikleri önceliklerin olursa başkasının hayatını yaşarsın:tinysmile_twink_t2:

                      Yorum


                      • #12
                        mert77 sanırım doğru söylüyorun sporda mutluluk hormonu
                        salgılanıyormuş dediler onuda yaptım ama nafile

                        Yorum


                        • #13
                          Ölümü o kadar basit değil, hazırlıklımıyız ölüme. Sıkıntıdan kaçalım derken ölüm kapısı ardından ne çıkacak biliyormuyuz. Oranın geri dönüşü yok, orayı garantiye mi aldıkki ölümü acil çıkış kapısı olarak görüyoruz. Gerçek açıdan bakmak gerek hayata

                          Yorum


                          • #14
                            Psikoloji ile dalga geçmek demesek, negatif psikolojiye işkence çektirip pozitif psikolojiyi zirveye çıkarsak daha mükemmel olur.

                            Yorum


                            • #15
                              psikoloji gerçekten tıp dan daha önemli belki bir bilim dalı

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X