Giriş Yap yada Kaydol
Log in with
Facebook
Sadece başlıkları ara
Sadece Üyeler Konuşuyor \ soru soruyor da ara
Ara
Gelişmiş Arama
Forums
Bloglar
Makaleler
Gruplar
Psikopatoloji
Genel Psikoloji
Gelisim Psikolojisi
Sosyal Psikoloji
Bilişsel Psikoloji
Ereğli Cogito Danışmanlık
Son Mesajlar
Üyeler
Çevrimiçi Olanlar
Rehberlik
Psikoloji Forumu
Bugünkü Mesajlar
Calendar
Psikoloji Portalı 20 Yaşında
Ana Sayfa
Forum
Genel Konular
Üyeler Konuşuyor \ soru soruyor
Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen
kayıt olun
. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için
SSS
bölümümüzü ziyaret edin.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Psikoloji ile dalga geçmek
Collapse
X
Collapse
Gönderiler
SON FAALİYETLER
Ara
Sayfa
/
2
Filtrele
Zaman
Tüm Zamanlar
Bugün
Geçen Hafta
Geçen Ay
Göster
Hepsi
Sadece Tartışmalar
Sadece Fotoğraflar
Sadece Videolar
Sadece Linkler
Sadece Anketler
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Önceki
1
2
template
Sonraki
desperado54
Deneyimli Üyemiz
Katılım:
Sep 2011
Gönderiler:
818
Share
Tweet
#16
04-09-2011, 12:38 AM
Ne demiş bir üstad;
GET UP,
STAND UP,
DON'T GİVE UP THE FİGHT
"Every man dies - Not every man really lives"
Yorum
Gönder
İptal
Snow*
Yeni Üyemiz>
Katılım:
Aug 2011
Gönderiler:
8
Share
Tweet
#17
17-09-2011, 07:28 PM
Orjinal yazı sahibi:
depresyondayım
View Post
bir gün bizim durumumuza düşersen anlarsın
bana da inşallah benim durumuma düşersin demiştin kaç ay önce
gerçekten senin tarif ettiklerin başıma geldi :43:
Yorum
Gönder
İptal
ArZeLL
Banlandı
Katılım:
Sep 2007
Gönderiler:
423
Share
Tweet
#18
17-09-2011, 10:31 PM
tabii ööle bol keseden atmak kolay. gripte bile kosa kosa doktora gidenler nedense bize gelince dayan ne olacak ki dior
Yorum
Gönder
İptal
Önceki
1
2
template
Sonraki
İşleniyor...
Evet
Hayır
Tamam
Tamam
İptal
X
Yorum