Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
Hayat anlamsız değil... Bir anlamı var... Olmalı... Yok gibi gözükse de, insan arayıp bulmalı onu... Aslında ve gerçekte hepimiz, "bize verilen rollerimizi" oynuyoruz... Kimimiz şu pozisyonda, kimimiz de bir başka pozisyonda... "Rol seçme" hakkımız yok... Beğenip-beğenmeme hakkımız da... Yapabileceğimiz şey; bize verilen "rol"ü en iyi şekilde oynayabilmektir... Buna, gücümüzün yettiği ve elimizden gelen şeyleri yapmak da diyebiliriz... Önemli olan bu... Yani, elimizden gelen şeyleri yapmaktan geri kalmamak...
depresyon. bana çok oluyor çünkü uzun zamandır depresyondayım. aşık olduğum zaman anlamlı gelmeye başlıyor. bir erkeğe olmasa da herhangi birşeye aşık olmak hayata anlam katan önemli bir duygu.
Yorum