Duyuru

Collapse
No announcement yet.

hayatın anlamsızlığı

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • hayatın anlamsızlığı

    hayat bana çok anlamsız geliyor.
    size de oluyor mu?

  • #2
    oluyo tabi olmaz mı. ite kaka da olsa devam ediosun ama

    Yorum


    • #3
      hayat bıze sunulanları yaşamaktır..içinde bulundugun durunmdur anlam katan..mutluysan eger cok anlamlı bulursun.demkkı kendını ıyı hıssetmedıgınden kaynaklanıyor..

      Yorum


      • #4
        Hayat anlamsız değil... Bir anlamı var... Olmalı... Yok gibi gözükse de, insan arayıp bulmalı onu... Aslında ve gerçekte hepimiz, "bize verilen rollerimizi" oynuyoruz... Kimimiz şu pozisyonda, kimimiz de bir başka pozisyonda... "Rol seçme" hakkımız yok... Beğenip-beğenmeme hakkımız da... Yapabileceğimiz şey; bize verilen "rol"ü en iyi şekilde oynayabilmektir... Buna, gücümüzün yettiği ve elimizden gelen şeyleri yapmak da diyebiliriz... Önemli olan bu... Yani, elimizden gelen şeyleri yapmaktan geri kalmamak...
        Mutluluk;paylaşmaktır...

        Yorum


        • #5
          Hayat bana gayet anlamlı ama saçma geliyor...

          Yorum


          • #6
            Hayatın bir anlamı olmasaydı yaşıyor olmazdık sadece insanlar çıkmaza girdiklerinde bir şeyi anlamsız bulma çabasına girer.
            Mutluluk;beni sevmen kadar imkansız...

            Yorum


            • #7
              depresyon. bana çok oluyor çünkü uzun zamandır depresyondayım. aşık olduğum zaman anlamlı gelmeye başlıyor. bir erkeğe olmasa da herhangi birşeye aşık olmak hayata anlam katan önemli bir duygu.

              Yorum


              • #8
                evet oluyor

                Yorum

                İşleniyor...
                X