erkek arkadaşım olsun istiyorum ama karın gurultusu yüzünden benle alay eder dışlar diye korkuyorum sanırım ömrünün sonuna kadar yalnız yaşamaya muhtacım ben
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
erkek arkadaşım olsun istiyorum ama karın gurultum yüzünden benimle alay eder
Collapse
X
-
Evet ses başkaları tarafından duyulacak kadar şiddetli mi oluyor?
Sen erkek arkadaşım olsun dediğin zaten tüm erkekler koşarak sana gelmiyor. Şimdiden karın gurultum yüzünden şöyle olur böyle olur derdine girme. Sevdiğin biri varsa ilgisini çekmeye bak ...
Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir
Yorum
-
Ne bu stres ya. Bi sakin ol. Herkesin böyle varsayımları var. Hepimizin çektiği rahatsızlıklar var. Ama senin gibi düşünmekle olmaz. Ya öyle olursa ya böyle olursa. Bugünü yaşa. Bırak geleceği.
Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir
Yorum
-
Her gün dışarı çıkıyorum. Yolda arabanın teki bana çarpsa felç kalabilirim. İşte o zaman fena.Orjinal yazı sahibi: tonihuxley View Postya ben gastirt olursam mahvoldum asıl oz aman karın gurultusu artacak


Sence mantıklı mı bu söylediğim? Ne yani böyle olabilir diye dışarı çıkmayayım mı?
Olursan da olursun. Yapacak bir şey yok ki
Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir
Yorum
-
Gaz çıkarmak insani, doğal bir şeydir. Ben mesela geçen gün sınıfta, hoca bir şeyler anlatırken sessizliğin içinde birden zort diye gaz çıkarıverdim. Utanmadım da sıkılmadım da. Gayet normal bir şekilde oturmaya devam ettim ve hiçkimse gülmedi. Hiçkimsenin dikkati dağılmadı çünkü ben anormal bir şey olmuş gibi tepki vermedim. Sen insanların tepkisinden korkuyorsun ama insanlar düşündüğün gibi senden çok farklı hissetmiyor. Herkes korkuyor insanların içinde küçük düşmekten.
Ayrıca o tepkisinden korktuğun dışarıdaki insanlardan biri benim ve rahat rahat gaz çıkarırsan ben de karşımda robotumsu bir yaratık değil bir insan olduğunu tekrar hatırlamış olurum :tinysmile_twink_t2:
Yorum
-
Merhaba, Öncelikle Bu bir kusur yada eksiklik değil ,böyle düşün. Benimde sürekli karnım guruldar. Sonuçta oda konuşmak istiyor =) Hep böyle düşün . bende kız arkadaşım olsun istiyorum fakat karşıdaki kişiyle anlaşabilyormuyum uyumlumuyuz bunları düşün. Aklında hep olumlu eyler düşün. Ayrıca Tavsiyem günde birkaç dakika karınınla sesli konuşOrjinal yazı sahibi: tonihuxley View Posterkek arkadaşım olsun istiyorum ama karın gurultusu yüzünden benle alay eder dışlar diye korkuyorum sanırım ömrünün sonuna kadar yalnız yaşamaya muhtacım ben
) Onu yanlz bırakma o zaman sende bunun bir alay konusu değil gülmek şakalaşmak için bir neden olduğunu görüceksin
)))
Yorum


Yorum