Duyuru

Collapse
No announcement yet.

erkek arkadaşım olsun istiyorum ama karın gurultum yüzünden benimle alay eder

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • erkek arkadaşım olsun istiyorum ama karın gurultum yüzünden benimle alay eder

    erkek arkadaşım olsun istiyorum ama karın gurultusu yüzünden benle alay eder dışlar diye korkuyorum sanırım ömrünün sonuna kadar yalnız yaşamaya muhtacım ben

  • #2
    sen heralde dalga geçiyosun,,,senin karnın 24 saatmi gurulduyorrr arkadaşım

    Yorum


    • #3
      dalga geçmiyorum ciddiyim okb em var bu konuda ! 24 saat guruldamıyor ama arada oluyor değişiyor zamanı ve gaz zannedip benle dalga geçerler kesin

      Yorum


      • #4
        benim bildiğim karın gurultusunun sesini kimse duymaz. senin ki duyuluyomu nedir.

        Yorum


        • #5
          odamdayım sürekli fazla çıkmıyorum dışarı duymalarına imkan vermiyorum

          Yorum


          • #6
            Evet ses başkaları tarafından duyulacak kadar şiddetli mi oluyor?
            Sen erkek arkadaşım olsun dediğin zaten tüm erkekler koşarak sana gelmiyor. Şimdiden karın gurultum yüzünden şöyle olur böyle olur derdine girme. Sevdiğin biri varsa ilgisini çekmeye bak ...



            Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
            Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
            birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
            Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

            Yorum


            • #7
              biri bana bu kadar strese girersen gastrit olursun ben oldum asıl o zaman karın gurultusu sesli olur görürsün dedi millet gaz zannediyor dedi sesli karın gurultusu oluyor herkes duyuyor dedi benim de midem hasta ya ben de öyle olursam:S:S:S

              Yorum


              • #8
                Ne bu stres ya. Bi sakin ol. Herkesin böyle varsayımları var. Hepimizin çektiği rahatsızlıklar var. Ama senin gibi düşünmekle olmaz. Ya öyle olursa ya böyle olursa. Bugünü yaşa. Bırak geleceği.



                Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
                Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
                birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
                Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

                Yorum


                • #9
                  ya ben gastirt olursam mahvoldum asıl oz aman karın gurultusu artacak

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: tonihuxley View Post
                    ya ben gastirt olursam mahvoldum asıl oz aman karın gurultusu artacak
                    Her gün dışarı çıkıyorum. Yolda arabanın teki bana çarpsa felç kalabilirim. İşte o zaman fena.
                    Sence mantıklı mı bu söylediğim? Ne yani böyle olabilir diye dışarı çıkmayayım mı?
                    Olursan da olursun. Yapacak bir şey yok ki



                    Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
                    Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
                    birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
                    Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

                    Yorum


                    • #11
                      Gaz çıkarmak insani, doğal bir şeydir. Ben mesela geçen gün sınıfta, hoca bir şeyler anlatırken sessizliğin içinde birden zort diye gaz çıkarıverdim. Utanmadım da sıkılmadım da. Gayet normal bir şekilde oturmaya devam ettim ve hiçkimse gülmedi. Hiçkimsenin dikkati dağılmadı çünkü ben anormal bir şey olmuş gibi tepki vermedim. Sen insanların tepkisinden korkuyorsun ama insanlar düşündüğün gibi senden çok farklı hissetmiyor. Herkes korkuyor insanların içinde küçük düşmekten.
                      Ayrıca o tepkisinden korktuğun dışarıdaki insanlardan biri benim ve rahat rahat gaz çıkarırsan ben de karşımda robotumsu bir yaratık değil bir insan olduğunu tekrar hatırlamış olurum :tinysmile_twink_t2:

                      Yorum


                      • #12
                        Bende kız arkadaşım olsun istiyorum ama iyi huylu olması dışında Megan Fox'a benzemesi gerek

                        Yorum


                        • #13
                          Seni seven birini bulursan eğer bu tür konuları pek dert etmez bence

                          Yorum


                          • #14
                            Kafaya takılacak bir durum değil.Kendine güven ve umursama bırak guruldasın.Soran olursa da gurulduyo işte de.Seni bu yüzden bırakacak birine zaten ihtiyacın yoktur.Ufak şeyler bunlar, takılma bu konulara.

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: tonihuxley View Post
                              erkek arkadaşım olsun istiyorum ama karın gurultusu yüzünden benle alay eder dışlar diye korkuyorum sanırım ömrünün sonuna kadar yalnız yaşamaya muhtacım ben
                              Merhaba, Öncelikle Bu bir kusur yada eksiklik değil ,böyle düşün. Benimde sürekli karnım guruldar. Sonuçta oda konuşmak istiyor =) Hep böyle düşün . bende kız arkadaşım olsun istiyorum fakat karşıdaki kişiyle anlaşabilyormuyum uyumlumuyuz bunları düşün. Aklında hep olumlu eyler düşün. Ayrıca Tavsiyem günde birkaç dakika karınınla sesli konuş ) Onu yanlz bırakma o zaman sende bunun bir alay konusu değil gülmek şakalaşmak için bir neden olduğunu görüceksin )))

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X