Duyuru

Collapse
No announcement yet.

erkek arkadaşım olsun istiyorum ama karın gurultum yüzünden benimle alay eder

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: amanda
    ben de erkek arkadaşım olsun istiyorum ama sosyal fobim var :tinysmile_tongue_t:
    Amanda yaşlarımız uygunsaaa birbirimizi tanıyabiliriz arkadas olmak için =)) O zaman eve girmek bile istemiceksin =)))))))))http://www.psikoloji.gen.tr/images/s...e_tongue_t.png

    Yorum


    • #17
      Bu basit şeyin tedavisi yok mu sanki ?

      Yorum


      • #18
        önce bir doktora git belirli bir rahatsızlıgın varmıymıs midene ve bagırsagına baktıktan sonra bır problem bulamazlarsa strestendir...artı erkeklerın yaptıgı saka gbı gördgü tiksinc zaman zaman itici hareketlerini gördükten sonra hiiiiiiiiiç takmıcaksın bile

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: amanda
          ben de erkek arkadaşım olsun istiyorum ama sosyal fobim var :tinysmile_tongue_t:
          amanda kabul edersen ben senin erkek arkadaşın olabilirim, yaşımız da tutuyor.
          Her şey güzel olacak...

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: enerji528 View Post
            amanda kabul edersen ben senin erkek arkadaşın olabilirim, yaşımız da tutuyor.
            Lütfen Ama Önce ben söyledim. :tinysmile_classes_t .........Pek Ugrayamıyorum burayaa ,ama Amanda ya ben mesaj atıcam sonra. Biraz bekle Lütfenn gelicemmm ben yineeeeeee :tinysmile_fatgrin_t

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: Che Guevara
              amanda'nın bu kadar çok talibinin olması,acaba nickindeki subliminal mesaj yüzünden olabilir mi ?
              Çok derinlere dalıyorsun. Biraz denizin üstüne çık nefes al, martıları seyret vapura bin. Çok düşünmeee... ayrıca sorunun cevabını ben vereyim alakası yok.. YOK.

              Yorum


              • #22
                vallaha bence kimse dalga falan geçmez sonuçta her insanda olan şey bunlar ki birde aşk gibi karmaşık bir olay girerse konunun içine işte o zaman hiç kimse umursamaz bence cesaretli ol ve insanların arasına girmeye başla erkek arkadaş bayan arkadaş hatta sevgili olaylarına adım at

                Yorum


                • #23
                  Okulda bizim arkadaşlar var. Adamlardan utanıyorum. Kaşar görmeye dayanamıyorlar. Hepsi birbirini tekmeliyor. Böyle bir gurup bul. Sakal bıyık bile önemli değil onlar için.

                  Ciddi bir ilişki diyorsada (aşk vs ben inanmam da ) erkeklerin %90 nın senin karın sesini örtebilicek alt ve üst gaz çıkış noktaları vardır.

                  Yorum


                  • #24
                    boşver erkeği ne yapacaksın. erkeklerin hiçbiri aşık olunmaya vakit harcanmaya değmez bir erkek olarak bunu söyleyebilirim. bu yüzden ben de kızlara pek yanaşmıyorum

                    Yorum


                    • #25
                      hayatta hiç bişeyi kafaya takmamk lzım zaten 2 günlük dünya

                      Var Tabi benimde yaslı sözlerim
                      Akar Kanı cennetin bekledikleri
                      Atar Gibi kalbime girmek İstedi
                      Kendimi Kabrime Gömmek İstedim...

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X