Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İngilizce

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: geçmişlerola View Post
    inanalara saygı göstermek güzelde onlar saygı gösteriyolarmı ki


    ama ben sizin inanmadığınızı nerden bilebilirim.. şaka yaptığınızı zannetmiştim.. kusura bakmayın.. saygısızlık etmek istememiştim..

    Yorum


    • #17
      ingilizce konusunun buraya geleceğini düşünmemiştim )
      "-Çıkmaz o yol"
      diye uyaranlar...
      ben yürümeyi seviyorum
      anlamıyorlar.

      alıntı

      Yorum


      • #18
        Açılış yapıldı, bu konu modern bilime gider.
        Sussak ölüm, konuşsak intihar...

        Yorum

        İşleniyor...
        X