Meraba arkadaşlar. Aranıza yeni katıldım. Hepinize iyi akşamlar diliyorum.
Kız arkadaş yapamıyorum. Yaşıtlarım evlendi, hepsinin elinde çocuk var doğal-tüp bense hala yalnızım. Hiç bir kızla arkadaş olamıyorum. Niye mi? Aşırı kıskancım!
Evleneceğim kadının daha önce başka bir erkeğe arzulu bir bakış atma ihtimali bile yalnız takılmam için yeterli bir sebep. Cinsel İlişkiden bahsetmiyorum. Yalnızca eşim olacak kişinin ''şuna bak ne kadar yakışıklı'' demiş olma olabilitesi bile ben engelliyor. Neden böyleyim? Saplantı mı? Takıntı mı? Kuruntu mu?
Kız arkadaş yapamıyorum. Yaşıtlarım evlendi, hepsinin elinde çocuk var doğal-tüp bense hala yalnızım. Hiç bir kızla arkadaş olamıyorum. Niye mi? Aşırı kıskancım!
Evleneceğim kadının daha önce başka bir erkeğe arzulu bir bakış atma ihtimali bile yalnız takılmam için yeterli bir sebep. Cinsel İlişkiden bahsetmiyorum. Yalnızca eşim olacak kişinin ''şuna bak ne kadar yakışıklı'' demiş olma olabilitesi bile ben engelliyor. Neden böyleyim? Saplantı mı? Takıntı mı? Kuruntu mu?

Asal forumun yarısı bu habere sevinir herhalde,açılan konulara baktım da birçoğu sfsfsfsf ve kız arkadaş
tmm herşeyi anladımda bu nedir???
Yorum