Öncelikle 5dk önce üye oldum, psikolojiyi severim ama burda olmamın tek sebebi sorunlarımın olması.Yardımcı olabilirsiniz umarım hepinizin tavsiyelerini bekliyorum
Üniversiteye gelene kadar zorunlu olmadıgım sürece pek sosyal olamıyordum, yani açacak olursak dersane ve okul dışında can ciğer diye tabir ettiğimiz arkadaşlarımla bile pek sık görüşmezdim.Arkadaş çevrem az ve özdü, olanlar da zaten karakterli insanlardı.Su an hayatımdakiler gibi degillerdi baska bir deyişle.Liseden sıra arkadaşımla aynı üniversitede aynı bölümü kazandık, zaten hep bunu istiyorduk.Su an aynı sınıftayız hatta aynı evde kalıyoruz.Sıkıntılarımı ona anlatamıyorum.Birkaç kişi var sadece anlatabildiğim.Onlar da olmasa içime atıp daha kötü olabilirdim.Bir psikiyatriste gitme fikri pek saglıklı gelmiyor, şizofren ya da paranoyak degilim sadece depresyondayım kendi kanaatimce.Bir sevgilim vardı ayrıldık, aynı sınıftayız elimden geldiğince uzak durmaya çalışıyorum, gözgöze bile gelmiyoruz.Onun için yaptıgım fedakarlıkların karsılıgını vermediği için kızgınım ona.Bu da etkenlerden biri fakat hayatım çok sıradan, yani her gün aynı şey.Okuldan çıkınca bir arkadaşımla yürüyorum daha sonra eve geliyorum, ertesi gün aynını yapıyorum.2gün daha okula gitmezsem kalıcam.Herşeyi kafama takan, çok kararsız ve çocuksu biriyim.Sürekli espri yapıp etrafımdakileri güldürüyorum, ama sadece görünüşte öyle.Hobi olarak sadece internetten oynadıgım yazı tabanlı bir oyun var baska da bir şey yapmıyorum, film ve dizi izlemekten baska.Hayata sıkıca tutunmak istiyorum ama nerden nasıl baslayacagımı bilmiyorum.Sürekli bi ruhsuzluk var, hiçbir şey yokken suratım asılıyor.Sadece bazı arkadaşlarla konusunca keyfim yerine geliyor.Durum bundan ibaret, yardımcı olabilecek biri var mı ?
Üniversiteye gelene kadar zorunlu olmadıgım sürece pek sosyal olamıyordum, yani açacak olursak dersane ve okul dışında can ciğer diye tabir ettiğimiz arkadaşlarımla bile pek sık görüşmezdim.Arkadaş çevrem az ve özdü, olanlar da zaten karakterli insanlardı.Su an hayatımdakiler gibi degillerdi baska bir deyişle.Liseden sıra arkadaşımla aynı üniversitede aynı bölümü kazandık, zaten hep bunu istiyorduk.Su an aynı sınıftayız hatta aynı evde kalıyoruz.Sıkıntılarımı ona anlatamıyorum.Birkaç kişi var sadece anlatabildiğim.Onlar da olmasa içime atıp daha kötü olabilirdim.Bir psikiyatriste gitme fikri pek saglıklı gelmiyor, şizofren ya da paranoyak degilim sadece depresyondayım kendi kanaatimce.Bir sevgilim vardı ayrıldık, aynı sınıftayız elimden geldiğince uzak durmaya çalışıyorum, gözgöze bile gelmiyoruz.Onun için yaptıgım fedakarlıkların karsılıgını vermediği için kızgınım ona.Bu da etkenlerden biri fakat hayatım çok sıradan, yani her gün aynı şey.Okuldan çıkınca bir arkadaşımla yürüyorum daha sonra eve geliyorum, ertesi gün aynını yapıyorum.2gün daha okula gitmezsem kalıcam.Herşeyi kafama takan, çok kararsız ve çocuksu biriyim.Sürekli espri yapıp etrafımdakileri güldürüyorum, ama sadece görünüşte öyle.Hobi olarak sadece internetten oynadıgım yazı tabanlı bir oyun var baska da bir şey yapmıyorum, film ve dizi izlemekten baska.Hayata sıkıca tutunmak istiyorum ama nerden nasıl baslayacagımı bilmiyorum.Sürekli bi ruhsuzluk var, hiçbir şey yokken suratım asılıyor.Sadece bazı arkadaşlarla konusunca keyfim yerine geliyor.Durum bundan ibaret, yardımcı olabilecek biri var mı ?


Yorum