Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Nasıl, nerden başlamam gerek ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Nasıl, nerden başlamam gerek ?

    Öncelikle 5dk önce üye oldum, psikolojiyi severim ama burda olmamın tek sebebi sorunlarımın olması.Yardımcı olabilirsiniz umarım hepinizin tavsiyelerini bekliyorum

    Üniversiteye gelene kadar zorunlu olmadıgım sürece pek sosyal olamıyordum, yani açacak olursak dersane ve okul dışında can ciğer diye tabir ettiğimiz arkadaşlarımla bile pek sık görüşmezdim.Arkadaş çevrem az ve özdü, olanlar da zaten karakterli insanlardı.Su an hayatımdakiler gibi degillerdi baska bir deyişle.Liseden sıra arkadaşımla aynı üniversitede aynı bölümü kazandık, zaten hep bunu istiyorduk.Su an aynı sınıftayız hatta aynı evde kalıyoruz.Sıkıntılarımı ona anlatamıyorum.Birkaç kişi var sadece anlatabildiğim.Onlar da olmasa içime atıp daha kötü olabilirdim.Bir psikiyatriste gitme fikri pek saglıklı gelmiyor, şizofren ya da paranoyak degilim sadece depresyondayım kendi kanaatimce.Bir sevgilim vardı ayrıldık, aynı sınıftayız elimden geldiğince uzak durmaya çalışıyorum, gözgöze bile gelmiyoruz.Onun için yaptıgım fedakarlıkların karsılıgını vermediği için kızgınım ona.Bu da etkenlerden biri fakat hayatım çok sıradan, yani her gün aynı şey.Okuldan çıkınca bir arkadaşımla yürüyorum daha sonra eve geliyorum, ertesi gün aynını yapıyorum.2gün daha okula gitmezsem kalıcam.Herşeyi kafama takan, çok kararsız ve çocuksu biriyim.Sürekli espri yapıp etrafımdakileri güldürüyorum, ama sadece görünüşte öyle.Hobi olarak sadece internetten oynadıgım yazı tabanlı bir oyun var baska da bir şey yapmıyorum, film ve dizi izlemekten baska.Hayata sıkıca tutunmak istiyorum ama nerden nasıl baslayacagımı bilmiyorum.Sürekli bi ruhsuzluk var, hiçbir şey yokken suratım asılıyor.Sadece bazı arkadaşlarla konusunca keyfim yerine geliyor.Durum bundan ibaret, yardımcı olabilecek biri var mı ?
    ALL COPS ARE BASTARDS !

  • #2
    öncelikle çoraplarını değiştir... kötü enerji yayıyorlar
    ama bir doktora görünmelisin. belli ki depresyondasın hayatın bayağılaşmış , buna sen çözümler bulabilirsin normal yaşantına alternatifler geliştir her zaman kendin için en iyi olanı iste ona göre davran bir iş yaparken bunu göz önüne al devamsızlık yaparsam benim iyiliğimemi olur kötülüğümemi olur?. diye sorabilirsin kendine örnekleri çoğaltabilirsin bu gün arkadaşlarla toplansan birşeyler yapsak iyimi olur kötümü olur ? diye sor kendine, ama hepimiz biliyoruz ki otomatik cevaplar bulacaksın içinde çünkü rahatsızlığın bunu yaptırıyor sen bu otomatik cevaplara aldanıp mazeret üretme kendin için iyi olanı düşün ve hareket et...
    Birde bunu okuyabilirsin, http://www.psikoloji.gen.tr/entry.ph...568#comment568

    KuzuZade
    Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
    BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
    Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

    Yorum


    • #3
      İlgin için tesekkür ederim.Yazıyı okudum üstelik mantıklı da geldi.Ha bi de çoraplarımı degiştirdim
      ALL COPS ARE BASTARDS !

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: kirlicorap View Post
        İlgin için tesekkür ederim.Yazıyı okudum üstelik mantıklı da geldi.Ha bi de çoraplarımı degiştirdim
        rica ederim efem ... ya zaten forum dar, baygınlık geçirenler oldu iyi ettin çorapları değiştirdin

        KuzuZade
        Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
        BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
        Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

        Yorum


        • #5
          ) yazıdan çok rumuzla ilgilendin psikoloji okumayı sever misin ?
          ALL COPS ARE BASTARDS !

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: kirlicorap View Post
            ) yazıdan çok rumuzla ilgilendin psikoloji okumayı sever misin ?
            hımm sevindim ... ilgi alanıma giriyor evet psikolojiyi severim...

            KuzuZade
            Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
            BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
            Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

            Yorum


            • #7
              psikolojiye dair suç ve cezayı okudum, hayran kaldım diyebilirim.varsa tavsiye edebilecegin güzel bi kitap sevinirim
              ALL COPS ARE BASTARDS !

              Yorum


              • #8
                Hoşgeldin dostum,depresyonda olabilirsin,çözüme gelince valla kelin ilacı olsa başına sürerdi =)
                Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: tutunamayan_90 View Post
                  Hoşgeldin dostum,depresyonda olabilirsin,çözüme gelince valla kelin ilacı olsa başına sürerdi =)
                  ) hoşbulduk insanlarla konusunca rahatlıyorum tutunamayanlar güzel mi ? okumaya fırsatım olmadı diyecegim ama pek geçerli bi bahane olmayacak
                  ALL COPS ARE BASTARDS !

                  Yorum


                  • #10
                    =) bu kadar değer verip koyduysam profilime elbette beğeniyorumdur =) Harika bir kitap gerçekten...
                    Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

                    Yorum


                    • #11
                      öncelikle hoşgeldin... yazdıklarına bakınca senin manevi bi boşluk içindesin gibi geldi.. hiçbir şeyden tatmin olmamak, kalabalık içinde neşeli ama yalnız kalınca mutsuz... kalabalıklar içinde ama yalnız... bunlar beni böyle düşünmeye sevketti...
                      Mutluluk;paylaşmaktır...

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: POZİTİF View Post
                        öncelikle hoşgeldin... yazdıklarına bakınca senin manevi bi boşluk içindesin gibi geldi.. hiçbir şeyden tatmin olmamak, kalabalık içinde neşeli ama yalnız kalınca mutsuz... kalabalıklar içinde ama yalnız... bunlar beni böyle düşünmeye sevketti...
                        evet bu dediklerin dogru, aynen durum böyle.küçük şeylerden mutlu olabiliyorum ama kısa süreli oluyor
                        ALL COPS ARE BASTARDS !

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: kirlicorap View Post
                          evet bu dediklerin dogru, aynen durum böyle.küçük şeylerden mutlu olabiliyorum ama kısa süreli oluyor
                          işte bundan dolayı da senin manevi olarak dolman gerekir... maddi şeyler seni doyurmuyor... içine yönelmelisin...
                          Mutluluk;paylaşmaktır...

                          Yorum


                          • #14
                            katılıyorum sevgılınden ayrıldıgından berı kendını bosluk içinde hıssedıyor olabılırsın
                            Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                            sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                            Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: serena View Post
                              katılıyorum sevgılınden ayrıldıgından berı kendını bosluk içinde hıssedıyor olabılırsın
                              o varken sadece onunla vakit geçiriyordum ama sorun o degil eksik bişeyler var
                              ALL COPS ARE BASTARDS !

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X