Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Suça eğilim

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    Orjinal yazı sahibi: fincan View Post
    adam boğazına bıçak dayayacak kadar yaklaşmışsa tekmeyi nasıl atacaksın ki.. neyse işe yarasın yaramasın en azından psikolojik olarak bi şey yapabilirmişim gibi geliyor şu görsellerden bıkan bir tek ben miyimm (: kampanya düzenlicem buna karşı.
    O tekme degil konu, konu teknik, yani bogazinda bicak olmasi sorun degil, teknik olunca, adamin elinden o pozisyonda bile bicak alinabilir.

    Hadi size bir kiyak geceyim, bas bolgesinde bulunan kritik noktalari vereyim ki, nereye vuracaginizi bilin,

    so you're saying there's a chance ?

    Yorum


    • #32
      Orjinal yazı sahibi: ruhsuz_birisi View Post
      Evet beyler.Sanki biraz suça eğilimim var.Biraz değil hayatımın her anında suç işleme arzusuyla yanıp tutuşuyorum.Belimde 55 cm lik döner bıçağıyla dolaşıyorum sokaklarda.Herkes bana sataşacakmış gibi geliyor.Her an bir kavga çıkacak gibi tetikteyim.Birisi ters baksa çıkaracağım bıçağı o derece kötü psikolojim.İnsanları öldürme planları yapıyorum.Bunu düşünürkende güvenlik kameraları,mobeseler parmak izleri gibi detaylarını bile düşünüyorum.Bir ortama girdiğimde alışkanlık olmuş ilk önce kamera var mı diye bakınıyorum etrafa.Sokakta bir kavga gördüğüm zaman aşırı derecede heyecanlanıyorum.Ne bilim sanki zevk alır gibi.Durumum vaziyetim böyle.Acaba bende bir sorun mu var yoksa normal miyim?Doktoruma bunlardan bahsetmeli miyim? Yaşımı da belirteyim 1 ay sonra 22 olacağım. :th_dead:
      Istersen tum kameralari not et, birini oldurursen, hayatin kayar, her turlu yakalanirsin, teknoloji artik cok gelisti, yanmis cesetten bile dna toplanabiliyor, doktorunla bir an once konus, o bicagi da yere birak.
      so you're saying there's a chance ?

      Yorum


      • #33
        Orjinal yazı sahibi: sf&sf
        ben lisedeyken okulu havaya uçurma fantezileri kurardım, ama uçurdummu? yok. o zaman sorunda yok. bir yerden sonra geçti o öfke.
        Hic kucukken buyuk hayvan oldurdun mu ? Horoz, tavuk, kedi ?
        so you're saying there's a chance ?

        Yorum


        • #34
          Orjinal yazı sahibi: sf&sf
          yok bi karınca ezdim, onada pişmanım. ama şiddetle büyümüş biriyim, lisede kavgacıydım bu yüzden. kimseye durduk yerde bişey yapmadım hiç bi zaman.
          Karinca sayilmaz hocam, kanli canli bagiran cagiran birsey olmali, sen normal gorunuyorsun, uzgunum.
          so you're saying there's a chance ?

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: sf&sf
            ben lisedeyken okulu havaya uçurma fantezileri kurardım, ama uçurdummu? yok. o zaman sorunda yok. bir yerden sonra geçti o öfke.
            peki yanında dinamit taşıdın mı hiç ) aynı şey değil yani (:

            Orjinal yazı sahibi: defiance View Post
            O tekme degil konu, konu teknik, yani bogazinda bicak olmasi sorun degil, teknik olunca, adamin elinden o pozisyonda bile bicak alinabilir.

            Hadi size bir kiyak geceyim, bas bolgesinde bulunan kritik noktalari vereyim ki, nereye vuracaginizi bilin,

            ya adamı iki kişi tutsa ben de vursam bile pek bi etkisi olmaz ) bi de bıçak varken nasıl vurayım.. psikolojisine oynarım, telkin yaparım daha iyi. az da olsa bi şansım olur )

            Yorum


            • #36
              Orjinal yazı sahibi: fincan View Post
              peki yanında dinamit taşıdın mı hiç ) aynı şey değil yani (:



              ya adamı iki kişi tutsa ben de vursam bile pek bi etkisi olmaz ) bi de bıçak varken nasıl vurayım.. psikolojisine oynarım, telkin yaparım daha iyi. az da olsa bi şansım olur )
              Sonuc su olabilir, elinde bicak olan adama ne telkini yapacaksin yahu!!! Adam niyeti bozmus. ABD`de sirf bu nedenden dolayi, polislerin vurma yetkisi cok genistir. Evinize yada arsaniza giren insani direkt olarak vurabilir, oldurebilirsiniz, ceza da almazsiniz. Yenilgiyi kabul etmissin, en bastan, olmadi bu.

              Last edited by defiance; 06-11-2012, 01:34 AM.
              so you're saying there's a chance ?

              Yorum


              • #37
                Orjinal yazı sahibi: defiance View Post
                Sonuc su olabilir, elinde bicak olan adama ne telkini yapacaksin yahu!!! Adam niyeti bozmus. ABD`de sirf bu nedenden dolayi, polislerin vurma yetkisi cok genistir. Evinize yada arsaniza giren insani direkt olarak vurabilir, oldurebilirsiniz, ceza da almazsiniz. Yenilgiyi kabul etmissin, en bastan, olmadi bu.

                alahalaa napim ben de mi döner bıçağı taşıyayım ) yenilgi değil bu gerçekçiyim o kadar. "ben bi yumruk atar yere sererim" diye mi düşüneyim.. aikido düşünüyorum bir ara ama ona da çok güvenmiyorum yine de.

                Yorum


                • #38
                  Akşam eve gittiğinde şiddet eğilimi düşüncelerinin her biri için yastık yumrukla, en azından beyninde "harekete geçtim" dürtüsünü bi şekilde yenebilirsin. her biri için. harekete geçtiğinde işe yarayacağını bilip bilmemek senin sorunun bence. kurtarma eğitimi al, potensiyelini bilerek kendini çözümleyebilirsin. iri ve kavgayı yeneceğini bilen tipler sakindir hep. öyle olmayı dene, yerinde olsam hırlayan köpek olmak yerine dövüş sanatı eğitimine gider ve dalış, can kurtaran vs ile vücudunun eril yapı isteğini 60 derece yönünü değiştirirdim.
                  Last edited by Calamitytrigger; 06-11-2012, 03:16 AM. Reason: imla: döviş
                  kristal bilgi.

                  Yorum


                  • #39
                    Burada da dile getiriyorum,gerçekten çok televizyon izleyen insanlarız,filmler diziler hayal kurmayı eksikliklerimi bu şekilde tamamlamayı seviyoruz galiba,kendimize televizyondaki yöntemleri çözüm ve çare olarak alıp bu şekilde davranmaya başlıyoruz,artık insanlar kendi olmayı seçmiyor toplumda bu şekilde kabul görmezsem şu şekilde görürüm diye başlıyor ufaktan kırmaya sonra zarar vermeye belki içmeye belki kitlelere zarar vermeye,insanlar kendine hakim olaması hata ama en büyük hatada
                    bu şiddet içerikli şeyleri insanların bu zafını kullanarak yayınlamaya devam etmek,diyorlarki siz kırın birbirinizi izleyin devam edin ohh bizde sizin şiddetinizi tetikleyerek para kıralım reytinglerden...
                    Last edited by Armagan; 06-11-2012, 09:32 AM.

                    Yorum


                    • #40
                      Peki buralara vurmak yerine, karşı cinse bu noktalardan sevgi göstersek olur mu.Hassas mı yani figürdeki noktalar.
                      Orjinal yazı sahibi: defiance View Post
                      O tekme degil konu, konu teknik, yani bogazinda bicak olmasi sorun degil, teknik olunca, adamin elinden o pozisyonda bile bicak alinabilir.

                      Hadi size bir kiyak geceyim, bas bolgesinde bulunan kritik noktalari vereyim ki, nereye vuracaginizi bilin,

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X