Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Arkadaşlar ben yine aşık oldum.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Arkadaşlar ben yine aşık oldum.

    Arkadaşlar ben yine aşık oldum. Yine karşılıksız tabi

    Ne yapmalıyım, ne yapacağım hiç bilmiyorum. Tatlı bir duygu ama buruk, çok buruk. Karşılıksız olunca buruk oluyo. Ama karşılıksız dahi olsa aşık olmak güzel-çok güzel.

  • #2
    Sevgilim sana Hakkı Buluttan Kıskanıyorum adlı parçayı armağan ediyorum.

    Dinledikçe beni hatırlarsın, tabi dinleyebilirsen

    ______________________________________

    Güneşten gölgeden esen yellerden
    bastığın toprağın her zerresinden
    boynuna taktığın beyaz inciden
    sana selam verip de gecip birinden
    ne bileyim işte kıskanyorum
    seni elalemden kıskanıyorum kıskanıyorum

    kıskanmak askın kanununda var
    gercek seven kalbi bu duygu sarar
    henüz üç yasında bir kardesim var
    seni ondan bile kıskanıyorum
    kıskanıyorum kıskanıyorum

    güller arasında gülden güzelsin
    tanrı kullarının incisi sensin
    görünme gözlere nazar degmesin
    seni kem gözlerden kıskanıyorum
    seni elalemden kıskanıyorum
    seni kendimden bile kıskanıyorum

    kıskanmak askın kanununda var
    gercek seven kalbi bu duygu sarar
    henuz uc yasında bir kardesim var
    seni ondan bile kısknıyorum
    seni ondan bile kıskanıyorum
    kıskanıyorum kıskanıyorum

    Last edited by İNSANİ; 27-01-2013, 12:48 AM.

    Yorum


    • #3
      Sevgilim, aşkın çok daraltırsa beni, yani çok damara bağlarsam da Ajdar'dan Şahdamar'ı dinliyorum

      Bknz: http://www.youtube.com/watch?v=aG_C6nWYoz8

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: haywire
        Kendin çiziyorsun, kendin yazıyorsun, kendin oynuyorsun. Sakin ol, aşık olduysan git itiraf et. Kurtar kendini bu azaptan İNSANİ.
        İtiraf edemem. Daha doğrusu itiraf etmem.

        Çünkü geçmişte 4 kere reddedilmiş bir adamım. Reddedilme konusunda profesyonel oldum artık

        Reddedecek sevgiliyi gözünden tanırım ben. Bu ışık hızında reddeder bizi

        O yüzden itiraf etmeye gerek yok. Reddelince enkaza dönüyorum ben. Enkazımı kaldırmak da baya bi uzun sürüyo.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: İNSANİ View Post
          İtiraf edemem. Daha doğrusu itiraf etmem.

          Çünkü geçmişte 4 kere reddedilmiş bir adamım. Reddedilme konusunda profesyonel oldum artık

          Reddedecek sevgiliyi gözünden tanırım ben. Bu ışık hızında reddeder bizi

          O yüzden itiraf etmeye gerek yok. Reddelince enkaza dönüyorum ben. Enkazımı kaldırmak da baya bi uzun sürüyo.

          o zaman kalbine göm yoluna devam et
          Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
          sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

          Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: kripton94 View Post
            o zaman kalbine göm yoluna devam et
            Bende böyle yaptım zaten

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: haywire
              Aşık olmak, onu doyasıya yaşamak çok güzel bir şey. Hele bu karşılıklı olursa, tadından yenmez. Geç kalma, kimin nereyi seçeceği ve nerede olmak istediği hiç belli olmaz.
              Ama olay geç kalmak veya kalmamak olayı değil ki.

              Kimin nereyi seçeceği ve nerede olmak istediği hiç belli olmaz mı ? Öyle de bi belli olur ki

              Kendimden biliyorum içimden "kesin reddedecek" diye geçirdiklerimin hepsi reddetti beni

              Reddecek kızı artık gözünden tanıyorum. Bakın belki inanmıyorsunuz ama, gerçek bu.

              Yorum


              • #8
                Honda Cıvıc ın aşkından daha büyük olamaz değil mi?
                hiçbir şey için her şeyimiz olsun istiyoruz.
                ne kadar içi boş,göremiyoruz..yk

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: efrail18 View Post
                  Honda Cıvıc ın aşkından daha büyük olamaz değil mi?
                  Honda Civic'e olan aşkım çok büyük. Hemen hemen hergün geziyorum otomobilimle. Neden çünkü otomobilimi kullanmak benim için bir keyif değil, benim için bir ihtiyaç da değil, benim için bir tutku, tutkunun da ötesinde bir aşk otomobil kullanmak.

                  Lakin bu kıza olan aşkım otomobil kullanmaya duyduğum aşktan da hatta Hondama olan aşkımdan da büyük !

                  Ama bu kız aşkımı anlayacak, aşkıma değer verecek bir kız değil, lakin ben onu köpekler gibi seviyorum karrdeşim

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: haywire
                    Her şeyi bilemezsin.
                    Herşeyi biliyorum diye bir iddiam yok ki zaten.

                    Ama beni reddedecek olan kızları iyi biliyorum, bu konuda iddia sahibiyim.

                    Yorum


                    • #11
                      Profilimi ziyaret edenlerin sayısı 2 haftadır 80 BİN civarındaydı.

                      "Arkadaşlar ben yine aşık oldum" konusunu açtıktan sonra 1 günde ziyaret eden sayım 103 BİN oldu. Yani 1 günde 23 BİN ziyaret

                      ____________

                      Benim aşkımın reytingi ne kadar yüksekmiş arkadaş ya

                      Yalnız dikkat edin karşılıksız aşklarımın reytingi bu kadar yüksek ise karşılıklı bir aşkımın reytingini düşünemiyorum

                      ___________________

                      Karşılıklı bir aşkımın reytingini düşünemiyorum çünkü öyle bir aşk olmayacağı için düşünemiyorum.

                      ___________

                      Yorum


                      • #12
                        oha! bu ne kardeşşim moderatörlerin bile en fazla 10 bin tık.

                        Alengirli
                        hiçbir şey için her şeyimiz olsun istiyoruz.
                        ne kadar içi boş,göremiyoruz..yk

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: haywire
                          Burada emin konuştun, bu sebeple herşeyi bilemezsin dedim.
                          Ama ben orda ne maksatla emin konuşmuşum ?

                          Maksatım şu ve ayrıca maksatımı da açıklamışım. Maksatım beni reddecekleri biliyorum anlamındaydı. Evet eminim ayrıca, emin konuşuyorum. Emin konuşuyorum çünkü ben reddedilme konusunda uzman oldum, üstad oldum. Sende uzman olsaydın sende anlardın. Ama aman abi sakın bu konuda uzman muzman olma

                          Şu an dünya üzerinde benim hoşlanıpta aşk anlamında bişeyler yaşayabileceğim bir kız yok yani benim hoşlandığım kızlar arasında beni kabul edecek, beni sevecek tek bir tane bile kız yok. Bakın iddia ediyorum, dünya üzerinde yok.

                          Kızlar zor aga zor. Bana göre zorlar. Hatta ulaşılmazlar.

                          ____________

                          Bana göre diyorum. Şimdi hemen polemik konusu olmasın bu. Ulaşabilen ulaşıyo tabi, ama bana göre kızlar ulaşılmazdır aga.

                          __________

                          Ben samimiyim kardeşim. Ahanda hissettiklerimi, yaşadıklarımı açık açık söylüyorum. Nasıl böylesine samimiysem, beni reddecek olan kızları bilmek konusunda da samimi ve eminim.

                          __________________

                          Peki "kızlar zor" dedim. Kızların zor olması bir hatamıdır, suç mudur ? Hiç de suç değildir. Gayet haklılar. Ulen ben güzel bir kız olsaydım kimseye vermezdim, Brad PITT'e bile vermezdim. Yani "vermezdim" derken kalbimi vermezdim
                          Last edited by İNSANİ; 27-01-2013, 02:22 AM.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: efrail18 View Post
                            oha! bu ne kardeşşim moderatörlerin bile en fazla 10 bin tık.

                            Alengirli
                            Yemin ederim ki bir alengirlik yok. Ben de çözemiyorum bu işi.

                            Ama ben size bir sır vereyim. Ben çok samimiyim kardeşim, çok doğalım, çok içtenim, çok fazla hakikiyim.

                            Yorum


                            • #15
                              Bütün şakalar, latifeler bir yana. Sevgilisizlik zor aga. Çok zor. Hele hele bu sevgilisizliği 12 senedir kafaya takmak daha da zor. Hele hele 12 sene boyunca kafaya takıp da hiçbir ilerleme ve hiçbir düzelme ve hiçbir gelişme olmaması da çok çok çok daha fazla zor.

                              Benim yaşadığım yalnızlığı bırakın yaşamayı, hayal bile edemezsiniz.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X