Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Dertliyim

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Dertliyim

    Dersaneye kayıt olduğumda kariyer testi yapılmıştı orda analitik olduğum ortaya çıktı. Yüzeysel değil daha çok analitikmişim. Benim sorunum analitiğim tamam ayrıca anksiyete bozukluğum mevcut...ben ya analitik ya da yüzeysel olabiliyorum. Yani yüzeysel isem arkadaşlarla insanlarla aram iyi oluyor analiitksem dersleri daha iyi anlıyorum ing veya matı. İkisi birden olur mu veya ikisinin ortasına naısl varabilirim? Buraya sormamın nedeni başka insanlardan fikir almam doktora da sorabilirdim.
    Her şey değişecektir, doğaları budur. Bir gün başarılı, bir gün başarısız olacaksın; bir gün zirvede, bir gün dipte olacaksın. Ama içinde bir şey hep aynı kalacak ve o bir şey senin gerçekliğindir! (Osho)

  • #2
    sevimli şey durmadan soru soruyorsun.napıcaz seni yaa

    Yorum


    • #3
      ayyyy canım yaaa kimse bişeyde yazmamış kıyamam ben sana:RpS_bored:

      Yorum

      İşleniyor...
      X