Dersaneye kayıt olduğumda kariyer testi yapılmıştı orda analitik olduğum ortaya çıktı. Yüzeysel değil daha çok analitikmişim. Benim sorunum analitiğim tamam ayrıca anksiyete bozukluğum mevcut...ben ya analitik ya da yüzeysel olabiliyorum. Yani yüzeysel isem arkadaşlarla insanlarla aram iyi oluyor analiitksem dersleri daha iyi anlıyorum ing veya matı. İkisi birden olur mu veya ikisinin ortasına naısl varabilirim? Buraya sormamın nedeni başka insanlardan fikir almam doktora da sorabilirdim.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Dertliyim
Collapse
X

kıyamam ben sana:RpS_bored:
Yorum