Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Şizofren arkadaşlar nerdesiniz ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Şizofren arkadaşlar nerdesiniz ?

    31 yaşında paranoid şizofrenim Leponex kullanıyorum Referans hezeyanları,grandiyöz ve afekt kısıtlığı gibi şikayetlerim var Lakin halusünasyon falan hiç yaşamadım. Kendi halinde birisiyim. Bu forumdaki şizofrenlerle de tanışmak isterim

  • #2
    Bende 23 yaşındayım Paranoid Şizofreni hastasıyım 2010dan beri halusilasyonlar, sesler, garip kokular aşırı şüpecilik-saldırganlık içe kapanma vardı şuan biraz daha iyiyim Zyprexa 20 mg/gün kulllanıyorum.
    ι¢ιм∂єкι ηєƒяєт

    Göğsünde İngiliz Bayrağıyla Sudaki Çocuklara Ateş Eden Köpek
    Esaret İntikamı Alırsa ya Bir Gün
    Bir Gün Ellerinle Boğduğun Bu Çocuklar
    Bir Gün Tecavüze Mahrur Kalan Kadınlar
    Bir Gün Fışkırırda Ruhun Gök Yüzüne Bakakalanlar
    Siz Bugün Susanlarsınız Magazin Haberlerde
    Erotik Yapma Bebeklere Bakıp Tatmin Olanlarsınız
    Sesini Çıkarana Sus Deyip Yuhalayıp
    Amerikan Mangasında Beyinsizce Yaşayanlarsınız…



    Paranoid ..

    Yorum


    • #3
      şizofreniyi anlatan bir kitap okuyorum, gerçek hayattan alınmış, şizofren bir kişinin kaleminden yazılmış... Sessiz Oda, Lori Schiller. Oldukça etkilendim. Bittiğinde yorumumu sizlerle paylaşırım.

      Hepinize geçmiş olsun.

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: fragile View Post
        şizofreniyi anlatan bir kitap okuyorum, gerçek hayattan alınmış, şizofren bir kişinin kaleminden yazılmış... Sessiz Oda, Lori Schiller. Oldukça etkilendim. Bittiğinde yorumumu sizlerle paylaşırım.

        Hepinize geçmiş olsun.
        okudugun kitabi en kisa zamanda okucam suan yurdısında oldugum icin alma sansim yok ama türkiyeye geldigimde kesin alıcam

        Yorum


        • #5
          Akıcı bir dille yazılmış, olayı okura hissettiren bir kitap.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: fragile View Post
            Akıcı bir dille yazılmış, olayı okura hissettiren bir kitap.
            evet internette biraz arastirma yaptım benm sevicegim bir tarz

            Yorum

            İşleniyor...
            X