31 yaşında paranoid şizofrenim Leponex kullanıyorum Referans hezeyanları,grandiyöz ve afekt kısıtlığı gibi şikayetlerim var Lakin halusünasyon falan hiç yaşamadım. Kendi halinde birisiyim. Bu forumdaki şizofrenlerle de tanışmak isterim
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Şizofren arkadaşlar nerdesiniz ?
Collapse
X
-
Bende 23 yaşındayım Paranoid Şizofreni hastasıyım 2010dan beri halusilasyonlar, sesler, garip kokular aşırı şüpecilik-saldırganlık içe kapanma vardı şuan biraz daha iyiyim Zyprexa 20 mg/gün kulllanıyorum.ι¢ιм∂єкι ηєƒяєт
Göğsünde İngiliz Bayrağıyla Sudaki Çocuklara Ateş Eden Köpek
Esaret İntikamı Alırsa ya Bir Gün
Bir Gün Ellerinle Boğduğun Bu Çocuklar
Bir Gün Tecavüze Mahrur Kalan Kadınlar
Bir Gün Fışkırırda Ruhun Gök Yüzüne Bakakalanlar
Siz Bugün Susanlarsınız Magazin Haberlerde
Erotik Yapma Bebeklere Bakıp Tatmin Olanlarsınız
Sesini Çıkarana Sus Deyip Yuhalayıp
Amerikan Mangasında Beyinsizce Yaşayanlarsınız…
Paranoid ..
-
okudugun kitabi en kisa zamanda okucam suan yurdısında oldugum icin alma sansim yok ama türkiyeye geldigimde kesin alıcamOrjinal yazı sahibi: fragile View Postşizofreniyi anlatan bir kitap okuyorum, gerçek hayattan alınmış, şizofren bir kişinin kaleminden yazılmış... Sessiz Oda, Lori Schiller. Oldukça etkilendim. Bittiğinde yorumumu sizlerle paylaşırım.
Hepinize geçmiş olsun.
Yorum

Yorum