16 yaşındayım arkadaşlarımın hepsi sigara içiyor ve bende içmek istiyorum ama başlasam mı baslamasammi bilemedim o yüzden görüşlerinizi alabilirmiyim ve zararlarını biliyorum umrumda değil sadece içeyim mi icmeyeyim mi ?
bu arada arkadaşlarım sigarayı iğrenç içiyor
hiç kadınsı yanlarını öne çıkarmıyorlar tam tersine erkeksi yanları öne çıkıyor
bu arada arkadaşlarım sigarayı iğrenç içiyor
hiç kadınsı yanlarını öne çıkarmıyorlar tam tersine erkeksi yanları öne çıkıyor

Hani içme desek içmeyecek misin ??
Yorum