geçen cuma devlet hastanesi sağlık kurulu heyeti,bana % 45 paranoid şizofreni raporu verdi.
raporda % 45 paranoid şizofreni yazıyor.
5 yıldır tedavi oluyordum.Böyle bir raporu ben istemedim.Tamamen dr umun yüzünden aldım.Bana böyle rapor verdi.Şimdi evime polis felan gelecek dimi.
resmen beni fişledi doktor.
şimdi ne olacak? bu raporu neden verdilerki.gerek varmıydı böyle birşeye anlamadım.
şimdi bütün devlet kurumlarına ve karokola bu adam şizofren diye beni bildireceklermi yani?
raporun üzerinde geçerlilik süresi 5 yıl yazıyor.
5 yıl sonra rapor iptal olur dimi? yani 5 yıl sonra hastanelerdeki benim kayıtlar felan silinirmi? şizofreni kayıtları felan.
hem bu rapor benim ne işime yarayacakki. adam bana komplo kurdu.doktorlara güven olmuyor.canımı çok sıktı bu rapor işi.
raporda % 45 paranoid şizofreni yazıyor.
5 yıldır tedavi oluyordum.Böyle bir raporu ben istemedim.Tamamen dr umun yüzünden aldım.Bana böyle rapor verdi.Şimdi evime polis felan gelecek dimi.
resmen beni fişledi doktor.
şimdi ne olacak? bu raporu neden verdilerki.gerek varmıydı böyle birşeye anlamadım.
şimdi bütün devlet kurumlarına ve karokola bu adam şizofren diye beni bildireceklermi yani?
raporun üzerinde geçerlilik süresi 5 yıl yazıyor.
5 yıl sonra rapor iptal olur dimi? yani 5 yıl sonra hastanelerdeki benim kayıtlar felan silinirmi? şizofreni kayıtları felan.
hem bu rapor benim ne işime yarayacakki. adam bana komplo kurdu.doktorlara güven olmuyor.canımı çok sıktı bu rapor işi.

cuma günü çıktım.elime raporu tutuşturdular.
Yorum