Duyuru

Collapse
No announcement yet.

teklifini reddetim

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • teklifini reddetim

    deneyimli arkadaşlara soruyorum yaklaşık 20 gün önce daha önceden 1 kaç kez konuştuğum biri teyzesi aracılığıyla görüşme teklifi etti hiç beklemediğim bir anda bn de heycanlanırım fln diye görüşmeyi istediğim halde kabul edemedim tabi geçici bir rahatlama oldu heyecanım fln yatıştı ama şimdi cok pişman oldum 1 kez konuşmaya çalıştım ama cocuk istemiyo gibi artık gorusmeyı reddettığım ıcın faceden fln sildi telefonu da yok ne yapmalıyım fıkrı olan var mı

  • #2
    Çocuğa samimi ol artık özür dileyerek başlayabilirsin durumuda anlatırsın neden böyle yaptığını ve bi yerden start verebilirsin çoçuk teklif yolladığına göre şu an istememesi normal ama yavaş yavaş bence görüşme yapabilirsin genede fikir senin. Nasıl konusup buluşacagın önemli, ama tavsiyem bunu istiyorsa yüz yüze konuş ciddiyet her zaman iyidir.

    Yorum


    • #3
      başka şehirlerdeyiz telefon numarası yok bulamıyorum sadece faceden msj atabilirm ben reddettim diye büyük ihtimalle o da kabul etmeyecek yüz yüze görüşmeyi

      Yorum


      • #4
        bence seviyeni düşürmüş olursun. zaten ciddi olan insan ilk sefere teklifi kabul eden insanla birlikte olması pek olası şey görülmüyor. genel standartlar böyle. face hesabını açık tut böyle rahat sana ulaşılır yap. zaten isterse sana tekrar yakın olmaya çalışır. zaten yakın olmazsa o hiç senin olmamıştır misali.
        "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

        Yorum


        • #5
          Teyzesi aracılığı ile teklif etmek zaten işin tadını kaçırmış. Sonrası tavırları da kendine güvensiz ve kompleks içeren tutumlar. Bir kızı gerçekten isteyen erkek asla vaz geçmez ben bundan anlarım. Senin tavırların da biraz arkanda koşması ve seni nazlaması anlamında olmuş bunu bütün kızlar yapar kimi güzel yapar kimi eline yüzüne bulaştırır sonra pişman olur kendi koşar..! Şuan yapacağın en mantıklı tutum sakinlemek ve beklemek, panik sana yanlış yaptırır. Seni istese zaten tekrar hamle yapacaktır
          ........

          Yorum


          • #6
            fikirleriniz için teşekkür ederim en mantıklısı sakince beklemek hayırlısı olsun artık yapacak birşey yok.

            Yorum


            • #7
              Pişman olman güzel olmuş. Pişmanlıktır insana hatalarını farkettiren, ders çıkarmasını sağlayan. Çocuk en doğru olanı yapmış, umarım kararlılığı sürer. Sen gereken dersi çıkardın çünkü. Yanlış yapmışsın. Biri sana aynı şeyi yapsa, sen de silerdin o kişiyi.
              Orjinal yazı sahibi: u8888 View Post
              deneyimli arkadaşlara soruyorum yaklaşık 20 gün önce daha önceden 1 kaç kez konuştuğum biri teyzesi aracılığıyla görüşme teklifi etti hiç beklemediğim bir anda bn de heycanlanırım fln diye görüşmeyi istediğim halde kabul edemedim tabi geçici bir rahatlama oldu heyecanım fln yatıştı ama şimdi cok pişman oldum 1 kez konuşmaya çalıştım ama cocuk istemiyo gibi artık gorusmeyı reddettığım ıcın faceden fln sildi telefonu da yok ne yapmalıyım fıkrı olan var mı

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
                Pişman olman güzel olmuş. Pişmanlıktır insana hatalarını farkettiren, ders çıkarmasını sağlayan. Çocuk en doğru olanı yapmış, umarım kararlılığı sürer. Sen gereken dersi çıkardın çünkü. Yanlış yapmışsın. Biri sana aynı şeyi yapsa, sen de silerdin o kişiyi.
                açıkcası bn bu kadar pişman olacağımı tahmin etmiyordum. umarım bu hatamı tekrarlamam.
                Last edited by u8888; 12-06-2014, 12:06 PM.

                Yorum


                • #9
                  çocuk teyzesi ile teklif gönderiyor. artık öyle devirler kaldı mi ki madem seviyorsa istiyorsa bir zahmet uğraşsın kaç kere söylesin. söyledi olmadı bitti olur mu
                  "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                  Yorum


                  • #10
                    umarım bir şekilde karşılaşır konuşur anlaşırız duygularımı anlatabilirm ona

                    Yorum


                    • #11
                      Belki de teyzesiyle haber göndermekle sana karsi dürüstlügünü göstermeye calisti..
                      Bir kere reddettigin kisi ilk reddediliste senden vazgecebiliyorsa ya cok gururludur yada seni o kadar cok istememistir..Sakin yazma bir sey seni isteyen tekrar tekrar denemeler yapar kapini calar. agir basli olmaya devam)

                      Yorum


                      • #12
                        havle güzel tespit sadece şu teyze olayi farklı açıları var. belki çekingen ve kendine güveni yok karşına çıkmaya.
                        "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil." Franz Kafka

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: .::yabancı::. View Post
                          havle güzel tespit sadece şu teyze olayi farklı açıları var. belki çekingen ve kendine güveni yok karşına çıkmaya.
                          Tesekkür ediyorum.Evet Teyze olayinda bir celiski var fakat ne anlayamadim bende)

                          Yorum


                          • #14
                            teyze olayında şu var sanırım ciddi olduğunu belirtmek için söyletti sanırım çünkü teyzesi anlaşırsanız seneye evlenirsınız fln da dedi gercı bn ne dedığını cok da hatırlayamıyorum panikten ne yapacağımı sasırdım o an:RpS_sad:

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: u8888 View Post
                              teyze olayında şu var sanırım ciddi olduğunu belirtmek için söyletti sanırım çünkü teyzesi anlaşırsanız seneye evlenirsınız fln da dedi gercı bn ne dedığını cok da hatırlayamıyorum panikten ne yapacağımı sasırdım o an:RpS_sad:
                              düsünme artik,evliligi düsünen biri bu kadar cabuk vazgecmezdi..Sana tekrar yazicak olursa o zaman düsündüklerini ve teyzesi geldigindeki utangacligini o sebepten reddettigini söylersin,simdilik bu olayi deseleme bence,..

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X