Duyuru

Collapse
No announcement yet.

teklifini reddetim

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #91
    Orjinal yazı sahibi: u8888 View Post
    ya ben evlenirsek oturacagımız eve kadar dusundum aılemle konustum hızlı gelısmesınde bız sakınca gormuyoruz dedıler. olsaydı sımdıye kadar nısanlanmıstık belkı de...
    o gittiği gun msj attım yolculuğun nasıl gectı sağ salım varabıldın mı dıye oyle cok konusmadık en sonunda hayatında mutluluklar dılerım yazdı ben daha da cevap yazamadım zaten ondan sonra da 1 daha konuşmadık 1 ay fln oldu iste
    1 ay cok uzun bir súre...yani seven bir erkek bu kadar zaman aramadan edemez

    Hayat kúcúk seylerden olusur.
    Sen seversen búyúk olurlar..

    Yorum


    • #92
      Orjinal yazı sahibi: YerGökHayat View Post
      1 ay cok uzun bir súre...yani seven bir erkek bu kadar zaman aramadan edemez sanki..
      evet öyle sevse arardı... artık sevmiyo sevgilisi var zaten onu seviyodur.
      Last edited by u8888; 30-09-2014, 02:27 PM.

      Yorum


      • #93
        Orjinal yazı sahibi: delihan View Post
        Birgunluk ise benzemiyor hemen bulduguna gore. Birazda pozitif tarafindan bakmali
        pozitif bakmalı derken daha önceden bulmuştur mu demek istediniz

        Yorum


        • #94
          daha iyisini bulursun İnşaallah arkadaşım.yedekte sevgili bulunduruyomuş demekki.

          Yorum


          • #95
            Orjinal yazı sahibi: u8888 View Post
            evet öyle sevse arardı... artık sevmiyo sevgilisi var zaten onu seviyodur.
            Ortak arkadasiniz yok mu?

            Ayrica bu kadar ciddi bi boyuta varan bi iliskiniz olmus.ayrildiktan 1 gun sonra hemen baska kizla gorusmesi cok dengesizce bi davranis.belki daha hayirli oldu.sizin icin..

            Hayat kúcúk seylerden olusur.
            Sen seversen búyúk olurlar..

            Yorum


            • #96
              Orjinal yazı sahibi: YerGökHayat View Post
              Ortak arkadasiniz yok mu?

              Ayrica bu kadar ciddi bi boyuta varan bi iliskiniz olmus.ayrildiktan 1 gun sonra hemen baska kizla gorusmesi cok dengesizce bi davranis.belki daha hayirli oldu.sizin icin..
              Evet başlarken beni üzmeyecegine söz vermisti sırf bu söz üzerine gorusmeye tamam dedim ben sonrasındaki davranışlarıyla beni daha çok üzdü. Inşallah hakkımda hayırlısı budur baska birsey soyleyemiyorum

              Yorum


              • #97
                Orjinal yazı sahibi: hector34 View Post
                daha iyisini bulursun İnşaallah arkadaşım.yedekte sevgili bulunduruyomuş demekki.
                Inşallah iyi dileklerin için saol dua edin de daha iyisini bulayim bu Psikolojiyle bn ilan ederim Sevgilimi de yapamam lazım onun seviyesine düşmemek icin

                Yorum


                • #98
                  Orjinal yazı sahibi: YerGökHayat View Post
                  Ortak arkadasiniz yok mu?

                  Ayrica bu kadar ciddi bi boyuta varan bi iliskiniz olmus.ayrildiktan 1 gun sonra hemen baska kizla gorusmesi cok dengesizce bi davranis.belki daha hayirli oldu.sizin icin..
                  Ortak tanıdıklar var onun Teyze si ve Kuzenleri onlar da onlarla konuşmadık hiç ayrıldıktan sonra görüştük ama bu konuyu açan olmadı

                  Yorum


                  • #99
                    Orjinal yazı sahibi: u8888 View Post
                    Inşallah iyi dileklerin için saol dua edin de daha iyisini bulayim bu Psikolojiyle bn ilan ederim Sevgilimi de yapamam lazım onun seviyesine düşmemek icin
                    şu an olay sıcak ve çok kırılmışsın sen de ona karşılık vrmek istiyosun..zamanla daha net düşüneceksin umarım gerçekten seni seven ve senin de sevdiğin biri çıkar karşına.sen de dua et.

                    Yorum


                    • Orjinal yazı sahibi: hector34 View Post
                      şu an olay sıcak ve çok kırılmışsın sen de ona karşılık vrmek istiyosun..zamanla daha net düşüneceksin umarım gerçekten seni seven ve senin de sevdiğin biri çıkar karşına.sen de dua et.
                      Ben dua ediyorum da bnm bu aralar duam Allah ım onu bana kavuştu r diye oluyo genelde

                      Yorum


                      • Orjinal yazı sahibi: u8888 View Post
                        Ben dua ediyorum da bnm bu aralar duam Allah ım onu bana kavuştu r diye oluyo genelde
                        ben,bana dua et anlamında söylemiştim.çok bencilsin arkadaşım aşk mı seninki bilmiyorum ama seni acıttığı belli.değişik duygular yaşıyosun.ama öyle bi adam seni aldatırdı ben sana söyliyeyim.1 günde sevgili mi bulunur ya? biraz aklını kullan.bence şükretmelisin bile olmadığı için.karşına senin gibi biri çıkar ve unutursun biter.

                        Yorum


                        • Hayir olmamasi belki sizin icin daha iyidir. Karsiniza daha iyi biri cikabilir bu olaya fazla takilmayin yoksa yeni bir baslangic yapmakta zorlanabilirsiniz

                          Yorum


                          • Kaçan kovalanır. İlgilenme ki o seni merak etsin

                            Yorum


                            • Orjinal yazı sahibi: hector34 View Post
                              ben,bana dua et anlamında söylemiştim.çok bencilsin arkadaşım aşk mı seninki bilmiyorum ama seni acıttığı belli.değişik duygular yaşıyosun.ama öyle bi adam seni aldatırdı ben sana söyliyeyim.1 günde sevgili mi bulunur ya? biraz aklını kullan.bence şükretmelisin bile olmadığı için.karşına senin gibi biri çıkar ve unutursun biter.
                              tmm sana dua edeyim anlamadım kusura bakma idare et artık

                              Yorum


                              • Orjinal yazı sahibi: hector34 View Post
                                ben,bana dua et anlamında söylemiştim.çok bencilsin arkadaşım aşk mı seninki bilmiyorum ama seni acıttığı belli.değişik duygular yaşıyosun.ama öyle bi adam seni aldatırdı ben sana söyliyeyim.1 günde sevgili mi bulunur ya? biraz aklını kullan.bence şükretmelisin bile olmadığı için.karşına senin gibi biri çıkar ve unutursun biter.
                                aslında ben de düşünmüyo deilim aşık mıyım ben gerçekten bu adama diye yok sadece aklımda mı kaldı ayırt edemiyorum
                                Öz güveni çok yüksek biri ve çok özgür ruhlu sürekli şehir değiştiriyo mesafe olması onun için önemli deil fln aldatma potansiyeli olabilir yani bi de ikna kabiliyeti çok yüksek ve çok romantik bu da birçok kadının aradığı bi özellik

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X