karşımdaki apartmanda oturan komşum ruhsal sorun yaşıyor. 8 yıldır komşuyuz fakat diyaloğumuz yok. herkesle kavga ediyor ve şikayetçiler. alt komşum onu dövdürmek lazım dedi pazarda yüzüne biber gazı sıkmış. herkesin evini gözetliyor ve balkondan bağırıp çağırıyor. bana hiç bir şey söylemiyordu. sonra bana da bişiler söyledi ben de zarar görmemek için tersledim. fakat pişman oldum. ona yardım etmek istiyorum. çok yalnız. alt komşumun dediğine göre karısı kanser olan bir adam masraflarını karılıyormuş ve mafyaymış ...komşunun evi kira. yani evden de çıkartılabilir şikayetler artarsa.
biraz önce yolda gördüm ateş yakmış biiler yapıyordu yanına gidip konuşmak istedim ama vazgeçtim nasıl tepki vereceğini bilemediğim için.
ne önerirsiniz ona nasıl yaklaşabilirim.
biraz önce yolda gördüm ateş yakmış biiler yapıyordu yanına gidip konuşmak istedim ama vazgeçtim nasıl tepki vereceğini bilemediğim için.
ne önerirsiniz ona nasıl yaklaşabilirim.

Yorum