Duyuru

Collapse
No announcement yet.

herşey çok güzel

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    küçük şeylerden mutlu olmayı öğrenmemiş bir insan asla mutlu olamaz. kaldırımın arasından gülümseyen sarı bir papatya, sabahları kuşların orkestrasını dinlemek. sigaran bitince ve gecenin bir yarısı kabus görerek uyandığında çekmecede unutulmuş bir paketi bulmak. tanımadığın bir insanın sana gülümseyip günaydın demesi. giden sevgilinin geri dönmesi ansızın. küçük şeyler sayısızdır.

    dostluklar da herşeyin bir sonu olduğu için gün gelir biter.

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: ggüneş View Post
      küçük şeylerden mutlu olmayı öğrenmemiş bir insan asla mutlu olamaz. kaldırımın arasından gülümseyen sarı bir papatya, sabahları kuşların orkestrasını dinlemek. sigaran bitince ve gecenin bir yarısı kabus görerek uyandığında çekmecede unutulmuş bir paketi bulmak. tanımadığın bir insanın sana gülümseyip günaydın demesi. giden sevgilinin geri dönmesi ansızın. küçük şeyler sayısızdır.

      dostluklar da herşeyin bir sonu olduğu için gün gelir biter.
      aynen öyle mutlu olamıcam. dostluklar bitmez dostunu seçmek senin elinde sağlam dostluklar asla bitmez. sevgili olmadıki gitsin
      ....

      Yorum


      • #18
        dostluklar hayata anlam verir. ama hayatı, mutluluğu, dostluklara da bağlamamak gerek. sonuçta yalnızız. yalnızlıkla da dost olunabilir.

        Yorum


        • #19
          dost=mutluluk. gerçek dost mutlu eder, yalnızlıktda dostluk ama mutlu ediyormu?
          ....

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: serhat_ View Post
            dost=mutluluk. gerçek dost mutlu eder, yalnızlıktda dostluk ama mutlu ediyormu?

            kimileri yalnızken mutludur

            Ekli Dosyalar

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: nicky View Post


              kimileri yalnızken mutludur
              ne mutlu onlara.
              ....

              Yorum


              • #22
                Dost falan guzelde,sonucta bu dunyaya yalniz geldik,yalniz da gidicez...

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: reliable View Post

                  Bende hep devlet memuru olmak istemisimdir ama bugune kadar hep ozel sektorde calistigim icin kpss yede hazirlanamadim dusuk puanim maalesef.calismak cok onemli tabiki de ozelliklede sevdigin bir isi yapabilirsen hayatinda hersey daha guzel olur.

                  çalışma yaşamının zorluklarına ancak işini seviyorsa katlanabiliyor insan. keşke herkes sevdiği işi yapabilse...

                  Yorum


                  • #24
                    bugün süper bir gün. herşey çok daha güzel olacak. başladığım kitabı bitireceğim ve iyi bir fransız film izleyeceğim.

                    Yorum


                    • #25
                      geçer geçer daha öncekiler gibi buda geçer, neler neler geçmediki..
                      ....

                      Yorum


                      • #26
                        Günaydın arkadaşlar

                        herşey mükemmel olacak hepimiz için.

                        Yorum


                        • #27
                          19.02.2012 günü muyap kanalına yüklediğim "Sefarad - Aşk İçin" başlıklı videoyu izleyin. Daha fazla müzik dinlemek için tıklayın: http://www.izlesene.com/mu...

                          Yorum


                          • #28
                            domates aldım bi sürü salça yapacağım. tarhana ve ezme de yapıcam çok zevkli.

                            Yorum


                            • #29
                              ruh.jpg
                              Tüm akıl hastalıklarının temelinde, meşru acıları yaşamayı reddetmek yatar. –Carl Jung

                              Kaçık arıyorsanız tımarhaneye gitmeniz gerekmiyor, gezegenimiz evrenin tımarhanesi zaten. –Johann Wolfgang von Goethe

                              Bir yerde herkes az çok delidir. –Rudyard Kipling

                              Delilik, tek tek bireylerde seyrek görülen bir durumdur; ancak gruplar, partiler, halklar ve çağlar için ise bir kurala dönüşmüştür.Friedrich Nietzsche
                              Bu dünyada hangi akıllı aklını kaçırmadan yaşayabilir ki? –Ursula K. Le Guin

                              Ekli Dosyalar
                              Last edited by nicky; 23-09-2015, 03:49 PM.

                              Yorum


                              • #30
                                Gerçek şu ki çok kötümser birine yada durumu kötüye giden birine beyaz yalan olaraktan herşey çok güzel olacak denebilir ama normal zamanda normal bir durumdayken gerçek şuki bu çok büyük bir yalandır hiçbir zaman herşey çok güzel olmayacak..

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X