Duyuru

Collapse
No announcement yet.

herşey çok güzel

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • herşey çok güzel

    Günaydın arkadaşlar,

    herşey çok güzel daha da güzel olacak. haydi bugün ve bugünden itibaren hepimiz mutlu olalım......

  • #2
    (olamadık)
    ....

    Yorum


    • #3
      Senin mutlu olmana sevindim ggüneş ama bende mutlu olamiyorum

      Yorum


      • #4
        reliable seni en çok ne mutlu eder?

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: serhat_ View Post
          (olamadık)

          kendin de ara..

          Yorum


          • #6
            ben tek başıma mutluyum ama ne zaman bir kişiyle muhatap olsam direkt tersi oluyor

            Yorum


            • #7
              aynen nicky ben de insanlarla iletişime geçmemeliyim yoksa mutsu oluyorum.çok kafasızlar.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: ggüneş View Post
                reliable seni en çok ne mutlu eder?
                Sürekli negatif düşünmem mutlu hissetmemi engelliyor.maddi sikintilarimi çözsem,iyi bir iş bulup gelecek kaygisini aşabilirsem sanirim mutlu olabilirim.bu sayede hayata pozitif bakmaya da baslarim herhalde.

                Yorum


                • #9
                  senin inançlarını bilmiyroum ama işe girdiğini hayal edersen sık sık ama nasıl bir iş istiyorsan öyle bir işe girdiğini hayal edersen hem pozitif düşünmüş hem de kendine çekmiş olursun bu işi.

                  her şey düşünceyle başlıyor. düşünce bir enerji ve isteklerimizin olması için elimizden geldiğince olmasını istediğimiz şeyleri gözümüzde canlandırırsak sakin kafayla bize geri dönüyorlar.

                  kaç yaşındasın. uzmanlığın var mı? hangi alanda iş arıyorsun?

                  Yorum


                  • #10
                    öyle düşünürdüm bende maddi gücün bile olsa mutlu olamadım o sizin bahaneniz
                    ....

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: ggüneş View Post
                      senin inançlarını bilmiyroum ama işe girdiğini hayal edersen sık sık ama nasıl bir iş istiyorsan öyle bir işe girdiğini hayal edersen hem pozitif düşünmüş hem de kendine çekmiş olursun bu işi.

                      her şey düşünceyle başlıyor. düşünce bir enerji ve isteklerimizin olması için elimizden geldiğince olmasını istediğimiz şeyleri gözümüzde canlandırırsak sakin kafayla bize geri dönüyorlar.

                      kaç yaşındasın. uzmanlığın var mı? hangi alanda iş arıyorsun?
                      Öncelikle güzel seylerden bahsetmisin pozitif dusunmek icin istedigimiz seyleri dusunup enerji yaratip bize donmesi saglamak falan bunun benzerleride var kuantum dusunce sistemi vs.bunlar ilgi cekici ve hayal dunyamizi destekleyip bize kendimizi iyi hissettirebilir gecici bir sure icin ama bence kanitlanabilir gecerliligi olan seyler degil.35 yasindayim,halkla iliskiler uzmaniyim ama hic kendi branşimda işlerde calisamadim,yasadigim şehir kucuk oldugu icin.o yuzden artik masabasi beni cok strese sokmucak orta duzeyde geliri olsada olur bir is ariyorum.

                      Yorum


                      • #12
                        evet. anlıyorum iş konusunda seni. devlet daireleri uygun olur sanırım. halkla ilişkiler birimleri işi de sıkıntı vermez zevklidir. dairenin haftalık bültenini çıkarırsın orda, içeriye ve dışarıya gerekli duyurular vs....kpss ye gidin mi? bir de bir torpil ayarlayabilirsen güzel olur.


                        benim en mutlu olduğum zamanlar parasız olduğum zamanlarımdır. çalışmak her zaman güzeldir yoksa hayat anlamsız geliyor.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: serhat_ View Post
                          öyle düşünürdüm bende maddi gücün bile olsa mutlu olamadım o sizin bahaneniz
                          Belkide sen haklisindir sonucta bugune kadar ne yasadigini herkes kendisi biliyor ve muhakemesini yapip nasil mutlu olabilirim sorusu icin cikarimlar yapiyor benim dusuncem boyle maddi guc herzaman kendini iyi hissetmeni saglar buda mutluluga giden yolda buyuk bir adimdir,ama kesinlikle de mutlu olmak icin olmazsa olmaz bisey degildir bence isin sirri biraz basit dusunup kucuk seylerle mutlu olabilmekten geciyor ama onuda ben pek beceremiyorum herhalde.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: ggüneş View Post
                            evet. anlıyorum iş konusunda seni. devlet daireleri uygun olur sanırım. halkla ilişkiler birimleri işi de sıkıntı vermez zevklidir. dairenin haftalık bültenini çıkarırsın orda, içeriye ve dışarıya gerekli duyurular vs....kpss ye gidin mi? bir de bir torpil ayarlayabilirsen güzel olur.


                            benim en mutlu olduğum zamanlar parasız olduğum zamanlarımdır. çalışmak her zaman güzeldir yoksa hayat anlamsız geliyor.
                            Bende hep devlet memuru olmak istemisimdir ama bugune kadar hep ozel sektorde calistigim icin kpss yede hazirlanamadim dusuk puanim maalesef.calismak cok onemli tabiki de ozelliklede sevdigin bir isi yapabilirsen hayatinda hersey daha guzel olur.

                            Yorum


                            • #15
                              olmuyor küçük şeylerden mutluluk kısa sürüp biter. mutlu olmak için paraya veya işe gerek yok belkide tek ihtiyaç bir arkadaş dost bulmak. yaşayıp görücez
                              ....

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X