Değerli ziyaretçimiz forumu tüm özellikleriyle kullanmak için lütfen kayıt olun. Forumla ilgili detaylı bilgi sahibi olmak için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
Sürekli negatif düşünmem mutlu hissetmemi engelliyor.maddi sikintilarimi çözsem,iyi bir iş bulup gelecek kaygisini aşabilirsem sanirim mutlu olabilirim.bu sayede hayata pozitif bakmaya da baslarim herhalde.
senin inançlarını bilmiyroum ama işe girdiğini hayal edersen sık sık ama nasıl bir iş istiyorsan öyle bir işe girdiğini hayal edersen hem pozitif düşünmüş hem de kendine çekmiş olursun bu işi.
her şey düşünceyle başlıyor. düşünce bir enerji ve isteklerimizin olması için elimizden geldiğince olmasını istediğimiz şeyleri gözümüzde canlandırırsak sakin kafayla bize geri dönüyorlar.
kaç yaşındasın. uzmanlığın var mı? hangi alanda iş arıyorsun?
senin inançlarını bilmiyroum ama işe girdiğini hayal edersen sık sık ama nasıl bir iş istiyorsan öyle bir işe girdiğini hayal edersen hem pozitif düşünmüş hem de kendine çekmiş olursun bu işi.
her şey düşünceyle başlıyor. düşünce bir enerji ve isteklerimizin olması için elimizden geldiğince olmasını istediğimiz şeyleri gözümüzde canlandırırsak sakin kafayla bize geri dönüyorlar.
kaç yaşındasın. uzmanlığın var mı? hangi alanda iş arıyorsun?
Öncelikle güzel seylerden bahsetmisin pozitif dusunmek icin istedigimiz seyleri dusunup enerji yaratip bize donmesi saglamak falan bunun benzerleride var kuantum dusunce sistemi vs.bunlar ilgi cekici ve hayal dunyamizi destekleyip bize kendimizi iyi hissettirebilir gecici bir sure icin ama bence kanitlanabilir gecerliligi olan seyler degil.35 yasindayim,halkla iliskiler uzmaniyim ama hic kendi branşimda işlerde calisamadim,yasadigim şehir kucuk oldugu icin.o yuzden artik masabasi beni cok strese sokmucak orta duzeyde geliri olsada olur bir is ariyorum.
evet. anlıyorum iş konusunda seni. devlet daireleri uygun olur sanırım. halkla ilişkiler birimleri işi de sıkıntı vermez zevklidir. dairenin haftalık bültenini çıkarırsın orda, içeriye ve dışarıya gerekli duyurular vs....kpss ye gidin mi? bir de bir torpil ayarlayabilirsen güzel olur.
benim en mutlu olduğum zamanlar parasız olduğum zamanlarımdır. çalışmak her zaman güzeldir yoksa hayat anlamsız geliyor.
öyle düşünürdüm bende maddi gücün bile olsa mutlu olamadım o sizin bahaneniz
Belkide sen haklisindir sonucta bugune kadar ne yasadigini herkes kendisi biliyor ve muhakemesini yapip nasil mutlu olabilirim sorusu icin cikarimlar yapiyor benim dusuncem boyle maddi guc herzaman kendini iyi hissetmeni saglar buda mutluluga giden yolda buyuk bir adimdir,ama kesinlikle de mutlu olmak icin olmazsa olmaz bisey degildir bence isin sirri biraz basit dusunup kucuk seylerle mutlu olabilmekten geciyor ama onuda ben pek beceremiyorum herhalde.
evet. anlıyorum iş konusunda seni. devlet daireleri uygun olur sanırım. halkla ilişkiler birimleri işi de sıkıntı vermez zevklidir. dairenin haftalık bültenini çıkarırsın orda, içeriye ve dışarıya gerekli duyurular vs....kpss ye gidin mi? bir de bir torpil ayarlayabilirsen güzel olur.
benim en mutlu olduğum zamanlar parasız olduğum zamanlarımdır. çalışmak her zaman güzeldir yoksa hayat anlamsız geliyor.
Bende hep devlet memuru olmak istemisimdir ama bugune kadar hep ozel sektorde calistigim icin kpss yede hazirlanamadim dusuk puanim maalesef.calismak cok onemli tabiki de ozelliklede sevdigin bir isi yapabilirsen hayatinda hersey daha guzel olur.
olmuyor küçük şeylerden mutluluk kısa sürüp biter. mutlu olmak için paraya veya işe gerek yok belkide tek ihtiyaç bir arkadaş dost bulmak. yaşayıp görücez
Yorum